תיאור התפקיד : נציב תלונות הסטודנטים הוא הכתובת לתלונה אישית של סטודנט על מוסדות המכללה. הפנייה לנציב תלונות הסטודנטים תיעשה בכתב ותוגש על ידי סטודנטים שמזהים עצמם ישירות לנציב התלונות.
הנציב יבדוק את התלונה לאור נהלי העבודה והתהליך המקובלים במכללה כפי שמופיעים בנוהל טיפול בתלונות סטודנטים ויביא את תוצאות הבדיקה לידיעת נשיא המכללה והמתלונן. בעקבות תלונה, נציב תלונות הסטודנטים רשאי להציע שינויים בנוהלי המכללה.
דוא”ל: Ombudsman@braude.ac.il
כל פנייה למדור שכר לימוד תעשה ע”י הסטודנט בלבד. מדור שכר לימוד מכבד את חוק הפרטיות ולכן מנוע מלמסור כל מידע על סטודנט למעט הסטודנט עצמו.
תפקיד: ע. מנהלת המכינה
טלפון:04-9901833
פקס: 04-9080759
דוא”ל: rikis@braude.ac.il
דוא”ל מוקד תמיכה: helpdesk@braude.ac.il
טלפון תמיכה: 0504041363
תמיכה במודל: 0535344882
פתיחת קריאות למוקד התמיכה מכתובת של בראודה בלבד!
פניות מכתובת מייל חיצוני נחסמות במערכת פתיחת הקריאות.
תפקיד: דקנית הסטודנטים
טלפון: 04-9901962
דוא”ל: ornamu@braude.ac.il
תפקיד: מנהלת לשכה
טלפון: 04-9901842
דוא:ל: obu@obu.co.il
אתר האגודה