תואר שני יישומי

במקצועות ההנדסה

:נשמח לקבל את פרטיך

loader
נא להמתין הפרטים נשלחים..
לייעוץ אישי
ולברור תנאי רישום
registration scroll 9099*

:נשמח לקבל את פרטיך

תוכניות לימוד

תואר
שני

ביוטכנולוגיה (.M.Sc)

ביוטכנולוגיה היא תחום דינאמי ומשתנה, המצריך התעדכנות וריענון ידע בנושאים שבחזית המדע והטכנולוגיה. מטרת התוכנית היא להקנות לאנשים העובדים בתחום ובמקצועות משיקים, ידע עדכני וכלים מתקדמים בשני נושאים מרכזיים: מחקר וניסויים קליניים ופיתוח מוצרים בתעשייה.

course down arrow1

הנדסת מכונות (.M.Sc)

מטרת התוכנית להעמיק ולהרחיב את תחומי הידע בהנדסת מכונות. התוכנית מעבה את הרקע האנליטי-הנדסי של הסטודנטים, תוך שהיא מתמקדת בתחומים של תהליכי ייצור, מכניקת מוצקים וחומרים – תחומים שנמצאים במגמה של התפתחות כלל עולמית מואצת, ובכך היא עונה לצורך שבא מליבת התעשייה ומאפשרת לבוגריה להשתלב בחזית המחקר והפיתוח הטכנולוגי.

course down arrow1

הנדסת מערכות (.M.Sc)

דיסציפלינה הנדסית רב-תחומית, המתמודדת עם הצורך הגובר בפתרונות טכנולוגיים וניהוליים לפרויקטים מערכתיים מורכבים. מטרת התוכנית היא להכשיר מהנדסים בעלי הבנה מערכתית רב-תחומית ויכולת ליצירת מערכות הנדסיות מורכבות, וזאת בתהליך המבוסס על מתודולוגיות של הנדסת מערכות.

course down arrow1

הנדסת תוכנה (.M.Sc)

תוכנית המכשירה מהנדסי תוכנה לשמש מנהיגים טכנולוגיים ומנהלי פרויקטים של פיתוח תוכנה. בוגרי התוכנית רוכשים כלים להשלמת פרויקטים מורכבים באיכות הנדרשת ובמסגרת זמן ותקציב נתונים. בנוסף, התוכנית מקנה את היכולת להעריך את הכדאיות שבאימוץ שיטות וכלים הנדסיים שיופיעו בעתיד.

course arrow left1

הנדסת תעשייה וניהול (.M.Sc)

מטרת התוכנית להעניק לבוגריה ידע וכלים לפתרון בעיות הנדסיות מורכבות. בנוסף מקנה התוכנית מיומנויות בפיתוח מודלים, בניתוח אירועים, בסקירת מאמרים מדעיים ובניתוח נתוני שדה. פרויקט הגמר שמבוצע בשנה השנייה מתכלל את הידע והכלים בפתרון בעיה מורכבת מהארגון בו עובד הסטודנט.

course arrow left1
תוכניות
נוספות

לימודי הוראה למהנדסים

תעודת הוראה בהנדסה או במתמטיקה או תעודת הוראה משולבת: בהנדסה ובמתמטיקה לימודי הרחבת הסמכה להוראה במתמטיקה תכנית התמחות בהוראה (סטאז’)

course down arrow2
תעשיה 4 - לוח מכוונים זרוע מכנית

למה בראודה?

מאז ומתמיד טיפחה המכללה את זיקתה לתעשייה, וכעת משתלבת זיקה זו עם סדר העדיפויות הלאומי. התעשייה הישראלית זקוקה לעידוד ולחיזוק והיא בעלת חשיבות אסטרטגית וכלכלית. צורך לאומי זה הוביל את המכללה, שהייעוד שלה התמקד בצמצום פערים סוציו-אקונומיים באמצעות הנגשת השכלה גבוהה, להוסיף נדבך: “קידום הפריון בתעשייה הישראלית בכלל, ובתעשייה המסורתית בפרט”.

המהפכה התעשייתית הרביעית  (Industry 4.0) מאופיינת בשילוב טכנולוגיה חוצת- גבולות

בין העולם הפיזי לעולם הווירטואלי, והיא מתווה שינויים מהותיים במערכות הייצור, הניהול והממשל . 

לפיכך, נדרש שינוי מהותי בהכשרת מהנדסי העתיד והן בהכשרת בקידומם של המהנדסים בדרגות ניהול שונות, לשם הובלת תהליכים תעשייתיים מודרניים.

בראודה חותרת להנדסה עדכנית: רב-תחומית, רלוונטית, מעורבת, מתחשבת באיכות הסביבה ובעיקר – יישומית. התמורה המתחוללת בתוכנית הלימודים של התואר הראשון היא ייחודית בארץ, ומשאבים רבים מופנים לשם הכשרת מהנדסים חושבים, מעשיים, בעלי ראייה מערכתית וגישה יצירתית, על מנת שישכילו לעצב פתרונות לאתגרים מולם אנו ניצבים.

קשריה של בראודה עם התעשייה טופחו באדיקות משך שנים רבות. בוגרי המכללה משתלבים במאות מפעלים וחברות; רבים מהם נבחרים, כבר בשלב התמחותם, או נקלטים מיד עם קבלת התואר ובהמשך – מתקדמים לעמדות בכירות.

מפעלים רבים, החסרים משאבי מו”פ משל עצמם, נעזרים במכללה ובאנשיה – סטודנטים, אנשי

סגל אקדמי ומומחים מקצועיים – לצורך התמודדות אפקטיבית עם האתגרים הניצבים לפתחם.

המכללה זכתה במכרז הארצי להקמת המכון לייצור מתקדם, בבעלות משותפת עם קבוצת Tefen וESI  קומטיגו, כחלק מהתוכנית הלאומית לשפור פריון התעשייה הישראלית באמצעות יישום טכנולוגיות חדשניות, וכן שיטות ניהול ותהליכי ייצור מתקדמים.

להמשך קריאה article read more arrow

:נשמח לקבל את פרטיך

mobile loader
נא להמתין הפרטים נשלחים..
שינוי גודל גופנים
ניגודיות