
תוכניות לימוד
תואר
ראשון










תואר
שני




הנדסת מכונות (.M.Sc)
מטרת התוכנית להעמיק ולהרחיב את תחומי הידע בהנדסת מכונות. התוכנית מעבה את הרקע האנליטי-הנדסי של הסטודנטים, תוך שהיא מתמקדת בתחומים של תהליכי ייצור, מכניקת מוצקים וחומרים – תחומים שנמצאים במגמה של התפתחות כלל עולמית מואצת, ובכך היא עונה לצורך שבא מליבת התעשייה ומאפשרת לבוגריה להשתלב בחזית המחקר והפיתוח הטכנולוגי.



לימודי
הוראה



למה בראודה?
חינוך הנדסי
גישה אקדמית חדשנית, שפועלת להכשרת הסטודנטים למיומנויות נדרשות בהנדסה סוגיות מעולם העבודה ולהקנות לו מיומנויות של ניתוח אירועים , פתרון בעיות ובקידום רעיונות באמצעות הצגה אפקטיבית. גישת למידה זו ממוקדת סטודנט, בדגש על מטרות ההוראה ההנדסיות ABLE (Active Blended Learning for Engineering), שמציעה למידה פעילה ודוגלת בשימוש מגוון של שיטות למידה במטרה לעודד את הלומד להיות עצמאי, פעיל ולקחת אחריות על הלמידה. בנוסף, אנו מיישמים למידה מבוססת בעיות (PBL) ולמידה מבוססת-פרויקטים בכל תכניות הלימוד ולאורך כל תקופת הלימודים של הסטודנט. כמו כן, אנו מקדמים יזמות ורב־תחומיות; הכשרת סטודנטים לחשיבה יזמית באופן רב־תחומי, כך שסטודנטים מתחומי הנדסה שונים יכולים להתנסות יחד בתהליך היזמי ובהכוונה עסקית באמצעות קורסים רב-תחומיים בנושאי יזמות, העוסקים בהיבטי תהליך היזמות, בקניין רוחני, בחשיבה יזמית ויצירתית, בפיתוח אב־טיפוס ובתהליכים עסקיים. במסגרת מרכז היזמות ערכים אירועי יזמות, האקתונים ופרוייקט יזמות רב-תחומי בשילוב מנטורים מהתעשייה
תכנית התמחות
בראודה היא המוסד האקדמי היחיד המקיים תוכנית התמחות בהנדסה, כחלק מתוכנית הלימודים המוכרת על ידי מל”ג ומזכה בנקודות זכות אקדמיות. בשנת לימודיהם הרביעית הסטודנטים יוצאים להתמחות בת חצי שנה בתעשייה או במוסדות מחקר, במסגרתה מונחים לבצע עבודה הנדסית ע”י מנחה מהתעשייה ומנחה מהאקדמיה.
סטודנטים מצטיינים יוצאים לחו”ל ומיישמים את עבודת ההתמחות באוניברסיטאות ובמוסדות מחקר נחשבים כמו פיטסבורג, MIT, רוטשסטר, וחוזרים עם ניסיון במעבדות הניצבות בחזית המחקר העולמי
להמשך קריאה
