Page 59 - ידיעון ללימודי תואר שני 2019
P. 59

‫ה נ דבסיהו טאכונפו לטויגתי ה‬                                 ‫הסגל האקדמי‬                                ‫מתכונת הלימודים‬
                                  ‫סגל ההוראה כולל חברי סגל מהמחלקה‬              ‫משך הלימודים הוא שנתיים‪ .‬הלימודים יתקיימו‬
                                  ‫להנדסת ביוטכנולוגיה וממחלקות אחרות‬            ‫פעם בשבוע בשעות אחר הצהריים ובימי שישי‬
                                  ‫במכללה‪ ,‬ומומחים מהתעשייה בתחומי עיסוקם‪.‬‬       ‫במשך ארבעה סמסטרים‪ .‬בנוסף יתקיימו‬

                                                                    ‫התואר‬                  ‫סדנאות מרוכזות בסמסטר הקיץ‪.‬‬
                                  ‫בתום הלימודים מקבל הסטודנט תואר שני נלמד‬
                                  ‫(‪ )M.Sc.‬בביוטכנולוגיה‪ .‬לשם קבלת התואר על‬                                 ‫מבנה התוכנית‬
                                                                                ‫קורסי חובה ‪ -‬קורסי החובה עוסקים בהרחבה‬
                                             ‫הסטודנט לצבור ‪ 45‬נקודות זכות‪.‬‬      ‫ובהעמקה בתחומי הביוטכנולוגיה (הנדסה גנטית‪,‬‬
                                                                                ‫טכנולוגיות חלבונים‪ ,‬תאים ורקמות); קורסי בסיס‬
                                                                ‫תנאי רישום‬      ‫בנושאי תכנון‪ ,‬ביצוע ורגולציה של מחקר רפואי‪ ,‬מחקר‬
                                  ‫תואר ראשון (ארבע שנתי) בהנדסת‬                 ‫קליני ופיתוח מוצרים בביוטכנולוגיה; סדנאות שעניינן‬
                                  ‫ביוטכנולוגיה‪/‬כימית‪/‬ביו‪-‬רפואית‪ ,‬עם ציון‬        ‫היבטים מסחריים‪ ,‬משפטיים ואתיים בביוטכנולוגיה‪.‬‬
                                                                                ‫קורסי בחירה ‪ -‬קורסים המרחיבים את‬
                                                     ‫משוקלל של ‪ 78‬ומעלה;‬        ‫הבסיס המדעי ומאפשרים התמקדות באחד‬
                                  ‫או תואר ראשון (שלוש שנתי) במדעי החיים‪/‬כימיה‪/‬‬  ‫משני התחומים‪ :‬פיתוח מוצרים בתעשייה‬
                                                                                ‫הביוטכנולוגית או מחקר וניהול ניסויים קליניים‪.‬‬
                                     ‫מדעי הרפואה בציון משוקלל של ‪ 80‬ומעלה;‬      ‫פרויקט סיום ‪ -‬הפרויקט ייבנה על‪-‬פי מודל‬
                                  ‫שני מכתבי המלצה ‪ -‬אחד מהם לפחות מחבר‬          ‫של עבודה רב‪-‬תחומית‪ ,‬כמקובל בתעשייה‬
                                                                                ‫הביוטכנולוגית‪ ,‬הסטודנטים יישמו את הידע‬
                                                         ‫סגל במוסד אקדמי‪.‬‬       ‫והכלים שרכשו בקורסים לפיתוח רעיון‬
                                  ‫רשימת הקורסים מתואר ראשון הנדרשים‬             ‫ביוטכנולוגי על היבטיו המדעיים‪ ,‬הקליניים‪,‬‬
                                  ‫לתוכנית – מפורטת באתר המחלקה‪/‬תואר שני‬
                                  ‫ובשנתון המכללה‪ .‬ניתן להשלים קורסים חסרים‬                         ‫הרגולטוריים והניהוליים‪.‬‬
                                  ‫במחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה לפני או במהלך‬

                                        ‫הסמסטר הראשון ללימודי התואר השני‪.‬‬

                                  ‫לאתר התוכנית‪www.braude.ac.il/biotech_msc :‬‬
                                                           ‫לתיאום פגישת ייעוץ ‪*9099‬‬

                                             ‫בחרתי בבראודה‬                                 ‫אילנה קרובצקי‬
                                                                                      ‫מנהלת איכות בתחום המזון‪,‬‬
                                  ‫"בשבילי המכללה זה הבית‪ ,‬זו סביבת לימודים מחבקת‪,‬‬    ‫בוגרת תואר שני בביוטכנולוגיה‪.‬‬
                                  ‫מגוונת ואנושית‪ .‬תכנית התואר השני בביוטכנולוגיה‬
                                  ‫מעניקה כלים לניהול והתנהלות ארגונית‪ ,‬מרחיבה את‬
                                  ‫עולם הידע המדעי בפרט ואת תפיסת החיים בכלל‪.‬‬
                                  ‫בעייני‪ ,‬פרויקט הסיום הוא גולת הכותרת של התכנית‪.‬‬
                                  ‫הפרויקט שלי עסק בביואתיקה שבשימוש בשיטה‬
                                  ‫חדשנית לעריכה גנטית‪ ,‬ושילב את הפן הכלכלי‪ ,‬השיווקי‬

                                                         ‫והאתי שבשימוש בשיטה״‪.‬‬

                              ‫‪21‬‬
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64