רישמו ביומנים: כנס תעשייה אקדמיה ע"ש פרופ' יוחנן ארזי

עודכן ב- 11/09/24

שיתופי פעולה הינם חיוניים לחיינו ולא פעם יש בהם כדי לאפשר לנו להתגבר ביתר קלות על מכשולים ומשברים. ואולם, כדי לאפשר את שיתופי הפעולה הללו עלינו להבין תחילה את עצמנו, ואת צרכינו, ממה הם נובעים, ולאחר מכן לתווך אותם לאחר. כיוון שעסקינן בעניין הדדי, חשוב שהצדדים יגלו אמפטיה זה לזה, והדבר אינו תמיד פשוט, שהרי כל צד מגיע עם רקע שונה, וצריך לזהות את נקודת המפגש.
כנס תעשייה אקדמיה הקרוב יעסוק בשיתופי פעולה בין שני העולמות הללו, ובהכרח לקיימם ולטפחם הן למען התפתחותם הנפרדת והן למען החברה כולה. אנשי תעשייה ואקדמיה ידונו בכנס בהרחבה בהזדמנויות שקיימות כיום לטיפוח הקשר ביניהם במרחב הגלילי, הישראלי והבינלאומי.
פרופ' יוחנן ארזי ז"ל, נשיאה השלישי של המכללה, ייסד את הכנס שהפך למסורת, במטרה לחזק את הסימביוזה בין האקדמיה לתעשייה ולייעל אותה באופן מיטבי. יצירת מרחב מכיל עבור הפעילים בשני העולמות, תאפשר לנו כחברה, להתמודד טוב יותר עם האתגרים שנמצאים לפתחנו, ומגפת ה COVID-19 המחישה זאת יותר מכל. שיתופי פעולה, כך הוכח, הכרחיים לכל מי שמעוניינים לקחת חלק בעולם הקדמה, ונושא זה יעמוד במוקד הדיונים וההרצאות שתהיינה בכנס שלפניכם.
מוזמנים להירשם כאן ולהשאיר את פרטיכם, ואנו נחזור אליכם לאישור הגעתכם

ייעוץ לימודים

  • Hidden