צור קשר

מנהל ושירותים אקדמיים

  • מרכז מידע

    טלפון: 9099*

    דואר אלקטרוני: rishum@braude.ac.il

  • נציב תלונות הסטודנטים

    פרופ’ יעקב בר שלמה

    תיאור התפקיד: נציב תלונות הסטודנטים הוא הכתובת לתלונה אישית של סטודנט על מוסדות המכללה. הפנייה לנציב תלונות הסטודנטים תיעשה בכתב ותוגש על ידי סטודנטים שמזהים עצמם ישירות לנציב התלונות.
    הנציב יבדוק את התלונה לאור נוהלי העבודה והתהליך המקובלים במכללה כפי שמופיעים בנוהל טיפול בתלונות סטודנטים ויביא את תוצאות הבדיקה לידיעת נשיאת המכללה והמתלונן. בעקבות תלונה, נציב תלונות הסטודנטים רשאי להציע שינויים בנוהלי המכללה.

    דואר אלקטרוני:  Ombudsman@braude.ac.il

  • מזכירות אקדמית

    טלפון: 04-9901965

    דואר אלקטרוני: pniot_ma@braude.ac.il

  • שכר לימוד

    טלפון: 04-9901938

    דואר אלקטרוני:
    לסטודנט פעיל – פנייה בתחנת המידע לסטודנט
    לסטודנט שאינו פעיל – פנייה לדואר אלקטרוני

  • מוקד תמיכה מחשבים ומערכות מידע

    לפניות בנושא תמיכה טכנית ניתן לפתוח קריאה (מכתובת מייל של המכללה בלבד!) בכתובת helpdesk@braude.ac.il

    או להתקשר לטלפון 050-4041363

    לפניות בנושא תמיכה במערכת המודל ניתן לפתוח קריאה (מכתובת מייל של המכללה בלבד) בכתובת  helpdesk@braude.ac.il או להתקשר לטלפון  053-5344882

  • דקנט הסטודנטים

    טלפון: 04-9901906

    דואר אלקטרוני: dean@braude.ac.il

מחלקות ויחידות

כפתור חזרה לעמוד הראשי של הידיעון

ייעוץ לימודים

  • Hidden