שיפור חווית משתמש – מרצים

לוח זמנים

במסגרת פרויקט שיפור חווית המשתמש ואבטחת המידע יופעלו השירותים הבאים:

18.08.2020 – החלפת users למרצים ולסטודנטים (שם במקום תעודת זהות) name@e.braude.ac.il

18.10.2020 – פורטל עובדים ופורטל סטודנטים – שער גישה למערכות וסביבות לימוד

18.10.2020 – גישה מרחוק לסביבות הלימוד (מעבדות המחשוב)

בנוסף חשוב לדעת:

ההתחברות למערכות תתבצע באמצעות הזדהות חזקה.

SMS עם קוד ישלח לטלפון הנייד שרשום במערכת הגלבוע. אם מספר הטלפון הנייד שלכם אינו מעודכן – עדכנו אותו בהקדם במשאבי אנוש.

החל מתאריך 18.8 הכניסה לתחנת המידע תתבצע עם ה-user החדש.

החלפת users

במועד החלפת ה-user תחנת מידע תתחיל לעבוד רק עם ה-user החדש

קבלת user חדש

למי שיש עדיין user מבוסס תעודת זהות הוא יוחלף לאותו ה-user כמו ה-user הראשי (של המחשב והדואר) עם סיומת שונה: name@e.braude.ac.il

כלומר, לכל מרצה (ועובד) יהיו 2  users

name@braude.ac.il

name@e.braude.ac.il

לשני ה-users תהיה אותה הסיסמה תמיד. החלפת סיסמה תתבצע עבור 2 ה-users באופן אוטומטי

במועד החלפת ה-user תחנת מידע תתחיל לעבוד רק עם ה-user החדש

תהליך החלפת הסיסמה

החלפת הסיסמה תתבצע מהכניסה לפורטל הסטודנטים ולא בתחנת המידע

  1. כניסה לקישור הבא: https://reset.braude.ac.il
  2. הקלדת שם משתמש וטלפון נייד
  3. המערכת תשלח קוד חד פעמי שמוקבל בזמן לטלפון הנייד, עלייך להקלידו במקום הרלוונטי
  4. יש לבחור סיסמה חדשה בהתאם להוראות**:
    1. סיסמה חדשה שונה מ-5 הסיסמאות האחרונות
    2. לפחות 8 תווים
    3. ניתן להשתמש רק בתווים הבאים: a-z , A-Z , 0-9 , !, # , ~
    4. ספרה אחת (0-9) לפחות
    5. אות גדולה אחת לפחות
    6. אות קטנה אחת לפחות

** לא ניתן להקליד אותיות בעברית

בתקופה שלאחר ההחלפה אנו נשמור את חשבונותיכם הישנים למשך רבעון כך שתוכלו להעביר מידע מהחשבון הישן (name@s.braude.ac.il) לחשבון החדש (name@e.braude.ac.il).

פורטל מרצים – שער גישה למערכות וסביבות לימוד

הפורטל יהיה פעיל החל מ 18/10/2020

כניסה לפורטל: בכתובת  https://Login.braude.ac.il

 הפורטל ישמש כשער מרכזי לגישה למערכות באמצעות הזדהות אחת בלבד. ההתחברות תתאפשר מכל מחשב (פרטי, מנוהל, לא מנוהל)

מפורטל המרצים תהיה גישה לפורטל סטודנטים לצורך הפעלת סביבות הלימוד הוירטואליות (VDI)

באופן הדרגתי המערכות והשירותים יעברו לעבוד עם ה-user החדש

במועד החלפת ה-user הכניסה למערכות הבאות תתבצע עם ה-user החדש מיידית:

  • תחנת מידע
  • (Office365 (OneDrive, Stream, office
  • מאגרי מידע ושירותי הספרייה
  • סביבות לימוד מרחוק (גישה למעבדות המחשבים מרחוק)
  • הורדת תוכנות כגון Matlab, Solidworks, וכדומה.
  • הורדת תוכנות מיקרוסופט  (https://portal.azure.com)  
  • שולחן עבודה מנהלתי (ברשת הפנימית של המכללה) – גלבוע, פריוריטי, פורטל ארגוני, מערכת נוכחות, מערכות מידע לפי הרשאות

 הגישה ל-moodle נשארת ללא שינוי 

 

דרישות לחיבור לפורטל מרצים:

Windows 10 (גרסה עדכנית)

אנטי וירוס פעיל על המחשב המתחבר

גישה מרחוק לסביבות הלימוד (מעבדות המחשוב)

החל משנת תשפ”א רוב מחשבי המעבדות יהיו וירטואליים (VDI) ותתאפשר אליהם גישה מכל מקום בתוך ומחוץ למכללה.

המחשבים הפיזיים במכללה ישמשו רק כנקודת זינוק לסביבת הלימוד הוירטואלית (VDI).

כל אחד יקבל גישה לסביבה התואמת את תחום ההוראה שלו.

ייעוץ לימודים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות