חשבון המשתמש שלך במכללה הינו באחריותך הבלעדית
אין למסור את פרטי הכניסה לחשבונך לאף אחד!
אין להשתמש ביוזר שאינו שלך במערכות המידע של המכללה.
לא ניתן להעביר קבצים באמצעות התקני אחסון (Disk on key) במחשבי המעבדות וכיתות הלימוד.
קבצים שנשמרים בסביבות הלימוד (VDI) חייבים להישמר בעותק נוסף מחוץ לסביבה. אם תהיה תקלה בפרופיל הקבצים ימחקו.
שמירה וגיבוי קבצים יכולים להתבצע ב-mail או OneDrive בחשבון האישי.
אין לשמור קבצים על המחשבים הפיזיים במכללה המחשב מתאפס בכל אתחול שלו.
הזדהות חזקה מופעלת על שירותי Office 365:
mail, OneDrive, Azur for education
הזדהות חזקה משמעותה הזדהות באימות דו שלבי:
1. user name וסיסמה
2. זיהוי באמצעות windows Authenticator בטלפון
כאשר תקבלו את ההודעה More information requierd
סימן שהופעלה אצלכם הזדהות חזקה במקרה זה יש לבצע את הפעולות בטלפון על פי ההסבר שבסרטון הגדרת אימות דו שלבי
לא ניתן לתמוך טלפונית בתהליך.
לתמיכה ניתן להגיע למחלקת טכנולוגיות מידע בימים א’-ה’ בין השעות 14:00-17:00 לא כולל ימי שישי וערבי חג
הזדהות חזקה אפשרית בשיטות הבאות:
בצעו את ההגדרה באופן עצמאי על פי ההנחיות בסרטון ההדרכה
לא ניתן לתמוך טלפונית בתהליך.
לתמיכה ניתן להגיע למחלקת טכנולוגיות מידע (M110) בימים א’-ה’ בין השעות 14:00-17:00 לא כולל ימי שישי וערבי חג
תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע) הן חוק שמחייב אותנו מעצם היותנו גוף ציבורי כמשמעותו בסעיף 23 לחוק.
התקנות מחייבות אותנו להשתמש בהזדהות חזקה בכניסה למערכות מידע.
הזדהות חזקה משמעותה הזדהות באמצעות שני גורמי אימות לפחות (לדוגמה סיסמה + OTP)
תוך הסתמכות על אמצעי פיזי הנתון לשליטתו הבלעדית של המורשה (כגון טלפון נייד או טוקן כרטיס חכם) (סעיף 9 (ב)(1)).
שימו לב! הודעות נשלחות ומתקבלות רק לכתובת e.braude.ac.il ולא למייל הפרטי.
לכניסה למייל outlook.com
כתובת הכניסה לשער האקדמי: https://Login.braude.ac.il
סרטון הדרכה להתחברות לשער האקדמי
שער הגישה האקדמי משמש לגישה למערכות הבאות:
דרישות לחיבור לשער הגישה האקדמי:
שירות איפוס סיסמה מאפשר לאפס סיסמה מכל מקום
לאיפוס סיסמה
מוקד תמיכה מחשבים ומערכות מידע helpdesk@braude.ac.il