שבוע ספורט לעובדים

המכללה מאמינה בספורט. בחודש יולי האחרון, עובדות ועובדי המכללה התחילו את היום שלהם במשנה מרץ. הבקרים נפתחו בפעילויות ספורט שונות, שנמשכו לאורך כל היום.

זה קרה במסגרת “שבוע הבריאות”, שנועד להגביר את המודעות לחשיבות הפעילות הגופנית, ולהדק את הקשרים בין העובדים באווירה לא שגרתית. “פעילות גופנית חשובה לבריאות הנפש ולחוסן הפיזי של כולנו”, אומר פרופ’ אריה מהרשקנשיא המכללה. “אינספור מחקרים מצביעים כי זו משפיעה על הישגים ועל הצלחה. אנו, במכללה, מודעים לחשיבות פעילות ספורטיבית ומקפידים לטפחה הן בקרב הסטודנטים – באמצעות שיעורי ספורט במהלך התואר – והן בקרב סגל המכללה, הזוכה לכלים והמלצות לפעילות גופנית ולאורח חיים בריא”.

“בימינו אנשים מבלים את רוב זמנם בישיבה מול המחשב, דבר שפוגע בבריאות ומחקרים אף מראים כי ישיבה ממושכת מחייבת פעילות גופנית של לפחות שעה ביום במטרה לצמצם את הנזק הבריאותי. מתוך ההבנה הזו נולד הרעיון לקיים את שבוע הספורט, במטרה להעניק לעובדים כלים ורעיונות שישמרו על בריאותם, חיוניותם ותחושה גופנית ונפשית טובה”, אומר גלעד נעמן,  האחראי על יחידת הספורט. “במהלך שבוע הספורט הגיעו עובדי המכללה מדי בוקר, ולפני תחילת העבודה, התנסו בשיעורי תנועה, זומבה עם מוזיקה מקפיצה, שיעורי יוגה מרגיעים, הגנה עצמית, שיעורי ריקוד וטניס שולחן. בנוסף, עובדי הסגל למדו לאמץ הרגלי תזונה נכונים ומצבי ישיבה נכונים במהלך שעות העבודה, שמעו הרצאות בנושאי תזונה והפרחת מיתוסים וגם קיבלו שיעור בהחייאה ומתן עזרה ראשונה”.

שבוע הספורט, אותו יזמו מחלקת משאבי אנוש בשיתוף עם יחידת הספורט, הוא חלק נוסף באג’נדה הכללית של המכללה, שמאמינה בחשיבות הפעילות גופנית ומשלבת שיעורי ספורט לכלל הסטודנטים במסגרת לימוד התואר.

 

 

 

 

 

ייעוץ לימודים