ד”ר סעיד מחאג’נה הוא הזוכה השנה בפרס המרצה המצטיין ע”ש ד”ר מרק גרנובסקי ז”ל

עודכן ב- 26/06/19

בטקס חגיגי שהתקיים במעבדה לפיזיקה במכללה (בתאריך 19.12.17) קיבל ד”ר סעיד מחאג’נה פרס כספי בסך 10,000 ש”ח, תרומתה של משפחת גרנובסקי, לאחר שנבחר כמרצה המצטיין של המחלקה לפיזיקה. הפרס, על שמו של ד”ר מרק גרנובסקי ז”ל, שהיה בעצמו מרצה מוערך במחלקה, הוענק למחג’אנה ע”י ד”ר לאוניד גרנובסקי, בנו של מרק, וכן ע”י נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק.


מימין לשמאל: ד”ר לאוניד גרנובסקי; נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק; ד”ר סעיד מחאג’נה, הזוכה בפרס המרצה המצטיין ע”ש מרק גרנובסקי ז”ל

מספרים על ד”ר מרק גרנובסקי ז”ל שהיה איש חינוך למופת, אהוב מאוד על תלמידיו ועל עמיתיו לעבודה. זאת השנה השניה ברציפות שמשפחתו תורמת מכספה למכללה, לטובת פיתוח המחלקה לפיזיקה, לעידוד ולטיפוח מצויינות בהוראה. ד”ר סעיד מחאג’נה נבחר כמרצה המצטיין, תודות למסירותו כמרצה, לרוח ההתנדבות שמאפיינת אותו ולגישה החיובית שמובילה אותו בעבודתו במחלקה לפיזיקה. הסטודנטים שלו מספרים כי כל נושא, קשה ככל שיהיה, ד”ר מחאג’נה מצליח לפשט, להסביר בצורה בהירה, ובכך הוא מוביל אותם להצלחה.

פרופ’ אריה מהרשק, בירך את ד”ר מחאג’נה על זכייתו, הביע את הוקרתו העמוקה למשפחת גרנובסקי על תרומתה ואמר שהוא מקווה שהיא תהיה מודל לחיקוי עבור משפחות ישראליות נוספות. ד”ר לאוניד גרנובסקי דיבר בשם המשפחה והבטיח שהיא תעשה כל מאמץ כדי להמשיך ולתרום למכללה גם בשנה הבאה.

ייעוץ לימודים