זכה בפרס יוקרתי ומפרגן לתכנית ההתמחות של המכללה – צפו בוידאו

עודכן ב- 27/06/19

נועם יקוטי, בוגר הנדסת ביוטכנולוגיה במכללה, התקבל לעבודה בשטראוס במסגרת תכנית ההתמחות, ונבחר להיות אחד מששת הזוכים במלגת הצטיינות שמעניק איגוד תעשיות המזון הארצי. יקוטי מועסק בחברה במחלקת הפיתוח של היוגורטים ועושה שם חייל. את המלגה קיבל לאחר שהציג להנהלת התפעול במחלבה את הפרויקט שלו, שבעקבותיו בוצעו שינויים ושיפורים במערך הייצור.

כאמור, בעקבות הישגיו ויכולותיו, יקוטי נקלט בשטראוס כעובד מן המניין במשרת טכנולוג פיתוח בחברה. “תקופת הסטאז’ עזרה לי לקבל כלים אדירים בתעשייה. זאת הזדמנות לרכוש ניסיון בתחום ולהתנסות בממשקים ברמה מעשית ביותר, אחרי שלומדים אותם היטב ברמה התיאורטית, וזה נהדר לדעתי”.

צפו בוידאו שבו מפרגן יקוטי לתכנית ההתמחות של המכללה:

“פרויקט הסטאז’ שלי עסק באופטימיזציה של מערך ייצור היוגורטים ובאפיון של בדיקות איכות חדשות למוצרים”, נזכר יקוטי. “במסגרת הפרויקט עבדתי באופן ישיר מול הטכנולוג הראשי של המחלבה, טכנולוג פיתוח בכיר, טכנולוג ייצור ומנהלי מחלקות בתפעול. ההתנהלות והממשק עם בעלי תפקידים אלה תרמו לי מאוד, לצבירת ידע ולהתמקצעות”.

מי שליוו את יקוטי בהתמחות שלו מטעם המכללה היתה ד”ר יעל אונגר, מנהלת המעבדה, ומטעם החברה היה זה שאדי אבו-סיני, גם הוא בוגר המכללה ומועסק בשטראוס כטכנולוג פיתוח בכיר. “העבודה מול שאדי ויעל עזרה לי מאוד לאורך כל תקופת הסטאז’, באינטגרציה נכונה בין אקדמיה לתעשייה. למעשה, השילוב הזה הוביל להצלחת הפרויקט”.

ייעוץ לימודים