מוזמנים למפגש עם בכירי המכללה ביום הפתוח שיתקיים בקמפוס ביום חמישי 15.7.21 – מחכים לכם

עודכן ב- 11/07/21

לקראת סיום עונת ההרשמה לשנת הלימודים תשפ”ב 2021-2022, תקיים המכללה  ב 15/7 יום פתוח ללימודי תואר ראשון (.B.Sc), לימודי תואר שני (.M.Sc), למכינות  הקדם-אקדמיות וכן ללימודי הוראה למהנדסים. המכללה מציעה שבע תוכניות לימוד לתואר ראשון בהנדסה ובמתמטיקה שימושית ובחמש תוכניות לימוד לתואר שני בהנדסה ובביוטכנולוגיה.

במסגרת היום הפתוח יתקיימו מפגשים בין המתעניינים לראשי מחלקות ואנשי הסגל האקדמי, ויינתן מידע על אודות תוכניות הלימוד והדרישות האקדמיות. כמו כן, יתקיימו מפגשים אישיים עם יועצים אקדמיים, שירחיבו הן על תנאי הרישום והקבלה ללימודים ועל מגוון השירותים המוצעים במכללה לרווחת הסטודנט, כגון אפשרות המגורים במעונות, מלגות הסיוע, חונכות אישית, מתן מענה ללוקים בלקויות למידה, האפשרויות העתידיות לפיתוח קריירה ועוד.

היום הפתוח ייפתח במפגש עם בכירי המכללה –  נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, המשנה לנשיא, פרופ’ שרית סיון,  ודיקנית הסטודנטים, ד”ר אורנה מילר – שירחיבו על “מנהיגות הנדסית”, על הכשרת הסטודנטים באופן המיטבי, כולל תחומי הסיוע ומגוון שירותי הדיקנט, וכן על הקשר ההדוק שיש לבראודה עם התעשייה, הכולל תוכניות סטאז’, יזמות, האקתונים ועוד. המתעניינים יוכלו גם לצאת לסיורים מודרכים ברחבי הקמפוס ולהתרשם ממתקניו, ממעבדות המחקר, מכיתות הלימוד ועוד.

היום הפתוח יתקיים בין השעות 16:30-20:00 (ןלתואר שני מהשעה 17:00) ובמקרה שמגבלות הקורונה לא יאפשרו לקיים את היום הפתוח בתוך מבנים סגורים, הוא יתקיים בחצר הקמפוס. יצוין, כי באתר המכללה הוקם מתחם מיוחד ליום הפתוח, ובו סרטוני וידאו ומידע כתוב רב על מגוון התוכניות והשירותים שמוצעים לסטודנטים ולרווחתם.

 לפרטים נוספים: מרכז המידע  9099* או באתר המכללה- https://w3.braude.ac.il/

ייעוץ לימודים