מחזור 22: עוד 443 מהנדסים חדשים בדרך לתעשייה

עודכן ב- 18/06/19

בראשית יולי (3.7.2018) קיבלו  443 בוגרי המחזור ה-22 של המכללה  את תעודות התואר בוגר בהנדסה (B.Sc) בטקס חגיגי ומרגש, במעמד ראש עיריית כרמיאל, עדי אלדר; סגניתו ,שולה כהן; נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק והמנכ”ל, אחיאב גולן, וכמובן אנשי הסגל האקדמי וראשי מחלקות הלימוד.  בטקס הוענקו תעודות גם ל 30 בוגרי תואר בהוראת המתמטיקה והמדעים ול-12 בוגרי לימודי חו”ל.

נאום נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, בטקס הענקת התארים, יולי 2018

דברים שנשא, ציין  נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, כי בישראל קיים מחסור של למעלה מ-12000 מהנדסים, ובמכללה האקדמית להנדסה בראודה מסמיכים כ-500 מהנדסים מידי שנה. “מאז הקמתה הצמיחה המכללה קרוב ל-8000 מהנדסים”, אמר פרופ’ מהרשק. “מדובר על השפעה של ממש ברמה הלאומית על ההשכלה, הכלכלה, התרבות והחברה בארץ, ובגליל בפרט. הבוגרים מגיעים לעמדות מפתח בתעשייה וחלקם ממשיכים באקדמיה, בארץ ובחו”ל, לתארים מתקדמים והיום הם דוקטורים ופרופסורים. אנו במכללה מעצבים דמות בוגר היודע לזהות בעיות, לטפל בהן בגישה רב תחומית ולהציע פתרון הנדסי מחוץ לקופסא. עליכם, בוגרים יקרים, יהיה לעשות שימוש ביכולות אותן רכשתם בתקופת הלימודים ולהמשיך וללמוד לכל אורך הקריירה המקצועית שלכם. אני מאחל לכולכם בהצלחה”.


נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, מברך את המהנדסים החדשים, בוגרי המחזור ה-22 של המכללה

גם ראש עיריית כרמיאל, עדי אלדר

 

, ברך את הבוגרים במלים חמות: “אתם גאווה למדינת ישראל. הוכשרתם לתעשייה שהיא הדופק האמתי של המדינה ועליכם היא נשענת ותישען גם בעתיד, לכן יש לכם אחריות רבה. אין גאה ממני לסייר במפעלים, לא רק באזור כרמיאל, ולפגוש את בוגרי המכללה. אני מאחל לכם הצלחה בכל מה שתעשו ושתזכרו תמיד שאתם בשליחות חשובה”.

בשם הבוגרים בירכה כרמל אבני, בוגרת התכנית להנדסת תוכנה ומסלול מצוינות: “מהחוויה שלי כסטודנטית במכללה, גיליתי מערך עזרה ותמיכה נרחב למען הסטודנטים. התמיכה הזו העצימה בי יכולות שלא הכרתי ואני בטוחה שיש עוד רבים כמוני. ברצוני להודות בשמי ובשם כלל הבוגרים לכל מי שעזר לנו להגיע למעמד הזה. תודה רבה על חוויית לימוד משמעותית ומקצועית, על מתן העזרה מעבר לשעות הלימוד וההרגשה שכל אחד חשוב וכי אנחנו לא עוד מספר. תודה רבה לכולם ובהצלחה לכולנו בהמשך הדרך”.

צפו בקטע מנאומה של הבוגרת המצטיינת כרמל אבני, שדיברה בטקס בשם הבוגרים


את רשימות הבוגרים מובילה המחלקה להנדסת תוכנה עם 125 בוגרים ובוגרות, 98 מהם בהנדסת תוכנה והשאר- בהנדסת מערכות מידע; אחריהם – הנדסת מכונות עם 108 בוגרים ובוגרות; בהנדסת חשמל 82 בוגרים ובוגרות; בהנדסת תעשייה וניהול 75 בוגרים ובוגרות; בהנדסת ביוטכנולוגיה 47 בוגרים ובוגרות; 4 בוגרים בהנדסה אופטית ושניים במתמטיקה שימושית. מבין כלל הבוגרים 58 סיימו בהצטיינות ו-8 בהצטיינות יתרה.

עד כה הכשירה המכללה בעשרים ושניים המחזורים 7,580 בוגרים ובוגרות לתואר “בוגר במדעים” B.Scובשש השנים האחרונות הכשירה 261 בוגרים לתואר “מוסמך במדעים” M.Sc בשישה מחזורים.

ייעוץ לימודים