מיטב החברות במשק השתתפו ביריד התעסוקה של המכללה

עודכן ב- 26/06/19

מאות סטודנטים לקחו חלק ביריד תעסוקה שנערך במכללה, בהשתתפות 31 חברות מובילות וביניהן: רפאל, אלביט, Ness, עמיעד, TDK, שטראוס, אסם, Matrix, נטפים, Western Digital, קולקטיב אימפקט, KLA-Tencor, אפימילק, ישקר ועוד.

יריד התעסוקה השנתי הוא שיאו של פעילות המרכז לפיתוח קריירה בדקנט הסטודנטים. ביריד ניתנת לסטודנטים ולבוגרים הזדמנות להכיר מגוון חברות ותפקידים, כל אחד בתחום לימודיו, וליצור קשר ראשוני עם המעסיקים שמשתתפים ביריד. המעסיקים שהשתתפו ביריד חלקו שבחים לצוות על הארגון ואיכות המועמדים שהגיעו להתראיין. בסופו של יום כל מעסיק יצא עם רשימת מועמדים למשרות לטווח הקצר והארוך.

המעסיקים פרגנו לאיכות הסטודנטים ובוגרי המכללה ויצאו מיריד התעסוקה עם רשימות של מועמדים להעסקה

לדברי דקנית הסטודנטים, ד”ר תמר גדריך, הבחירה של המעסיקים לחזור ולהשתתף ביריד לצד חברות חדשות שמצטרפות בכל שנה, מהווה את ההוכחה לאמון שהם נותנים באיכות ההכשרה האקדמית והיישומית שמעניקה המכללה ללומדים בה ולארגז הכלים של הבוגר היוצא משעריה. “אין תחליף לאפשרות למפגש ראשוני בין מראיינים ומועמדים ולהתנסות בחוויה. אני גאה שהמכללה מאפשרת התנסות זו כחלק מהכישורים שאנו מציידים את בוגרינו”, דברי ד”ר גדריך.

זה המקום להזכיר שהמרכז לפיתוח קריירה בדקנט הסטודנטים פועל לאורך כל השנה בסיוע לסטודנטים בתחום התעסוקה: בניית מסלול קריירה, תהליכי יעוץ קריירה פרטניים, סדנאות והרצאות בתחום, ובנוסף מעמיד לרשות הסטודנטים והבוגרים פורטל משרות, המסייע באיתור מקומות לסטאז’ ולעבודה.

ייעוץ לימודים