המכללה הוקירה 142 סטודנטים מצטיינים

עודכן ב- 31/05/22
טקס מצטיינים 2022

בטקס חגיגי שהתקיים השבוע (29.5.22) ובהשתתפות עשרות בני משפחה וחברים, קיבלו 142 סטודנטים תעודות הערכה על הצטיינותם בתחומי לימודיהם, מתוכם 34 הוגדרו כמצטיינים מטעם נשיא המכללה; 10 מבין המצטיינים קיבלו את התעודות עבור פעילותם ההתנדבותית למען החברה, וחמישה עבור הישגיהם בתחום הספורט, לאחר שחזרו עם מדליות מתחרות אס”א הארצית. 

“הטקס נפתח כבכל שנה בציון יום ירושלים, העיר שמסמלת געגוע, תקווה, אומץ, גבורה, אחדות, שמחה ואהבה. עם הסמלים האלו בוחרת המכללה להוקיר ולציין הצטיינות בלימודים ובעשייה למען האחר”, אומרת אתי שפרברג, מי שערכה את הטקס והנחתה אותו. “את קטעי השירה והמוסיקה ביצעה כרמל ארמה, תלמידת כיתה י”ב בתיכון אורט פסגות בכרמיאל, עיוורת מלידה. בחרנו בכרמל לשיר כדי להוכיח שהגישה שלנו לחיים היא הקובעת את הגובה שאליו נגיע ושאין גבולות למצוינות”.

נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, דיבר בטרם חולקו התעודות על חשיבות ערך ההצטיינות בפיתוחים הטכנולוגיים והדגיש את חשיבות עבודת הצוות בעידן של המהפכה התעשייתית הרביעית. את דבר הסטודנטית נשאה תרצה אוחיון, בשם בתה, הסטודנטית דניאל אוחיון, הלומדת גם במסלול מצוינות. דניאל חלתה בקורונה ונבצר ממנה להגיע לטקס. אמה סיפרה כיצד דניאל צלחה את הבחינות בהצטיינות, על אף המשבר הנפשי שבו היתה בעקבות אביה.”דניאל החליטה להצליח בכל מחיר, כי הצטיינות מבחינתה זה חלק מהאופי, ועליה להתבטא בכל  מצב ונסיבות חיים”, אמרה האם לקול מחיאות הכפיים של באי הטקס. 

מי שעוד זכה לכבוד ולהוקרה על פועלו הוא ד”ר אלי רז, הפורש לגמלאות. ד”ר רז פתח במכללה את מסלול המצוינות לפני כ 13 שנים ובחמש השנים האחרונות חזר להוביל אותו.

יישר כח וברכות למצטיינים. כה לחי !

ייעוץ לימודים