נפרדנו כך: 517 בוגרי המכללה קיבלו אמש תעודות באירוע מרגש

עודכן ב- 26/06/19

בטקס חגיגי שהתקיים אמש במכללה (4.7.2017) הוענקו תעודותל-517 בוגרים חדשים, שהשלימו את מחזור הלימודים ה-21 של המכללה. עד היום הוכשרו במכללה 7,137 בוגרים ובוגרות, ובחמש השנים האחרונות גם 212 לתואר “מוסמך במדעים”.

את הטקס הנחה על פי מיטב המסורת, דן כנר, ולהקת האנסמבל של המכללה, ששלושה מהבוגרים ניגנו בה אמש, תרמה לצד האמנותי של הערב המרגש.

האירוע התקיים במעמד נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק; המנכ”ל, מר אחיאב גולן, ראשי המחלקות ורבים מאנשי הסגל האקדמי והמנהלי. אורחת הכבוד היתה גב’ שולה כהן, סגנית ראש עיריית כרמיאל ומחזיקת תיק התעשייה בעיריה, שלא חסכה את שבחיה הן מהבוגרים הטריים והן מהמכללה והמדיניות שלה לשלב את בוגריה בתעשייה בגליל. בשם הבוגרים נאמה העתודאית ירדן שושן, שהשלימה את התואר שלה בהצטיינות, במח’ להנדסת תעשייה וניהול.

במוקד הערב חולקו תעודות לסטודנטים שסיימו את לימודיהם בהצטיינות ובהצטיינות יתרה; לאחר מכן קיבלו את התעודות כל יתר הסטודנטים במסגרות המחלקתיות, בהן גם הצטלמו לתמונת מחזור ונפרדו מאנשי הסגל האקדמי שליוו אותם בשנים האחרונות.

במהלך האירוע המרכזי חלקו כבוד גם ל-13 סטודנטים שהגיעו לפני כמה חודשים למכללה, במסגרת התכנית Jerusalem-Galilee Engineers שמפעילה היחידה ללימודי חול במכללה. הסטודנטים והסטודנטיות, מרביתם מאוניברסיטאות בסין, ושלושה מאוניברסיטאות באיטליה (טורינו וברגמו), הודו למכללה על התקופה “הבלתי נשכחת”‘ שחוו כאן, והבטיחו להיות שגרירים טובים של המכללה בארצות מוצאם.

עבור אלה שפספסו את המאורע, להלן קישורים לנאומים המרכזיים שנישאו בו. בקרוב יועלה סרטון נוסף, ובו ראיונות עם בוגרי המכללה, עם בני משפחותיהם ועם מי שליוו אותם במכללה עד שהגיעו למעמד אמש. ברכות לבוגרים ובהצלחה בהמשך הדרך.

נאומו של נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק:

נאומה של גב’, שולה כהן, סגנית ראש עירית כרמיאל:

נאומה של ירדן שושן, עתודאית, בוגרת הנדסת תעשייה וניהול:

נאום הסטודנטים מסין ומאיטליה, בוגרי התכנית ללימודי חו”ל:

ייעוץ לימודים