צפו בוידאו: 543 מהנדסים חדשים קיבלו את תעודת הבוגר בטקס חגיגי

עודכן ב- 03/09/19

543 בוגרי המחזור ה-23 במכללה קיבלו את תעודות התואר בהנדסה בטקס חגיגי שנערך במכללה (ב 7.7.19). בנוסף סיימו את לימודיהם 39 בוגרי תואר בהוראת מתמטיקה ומדעים. הטקס התקיים במעמד ראש עיריית כרמיאל, מר משה קונינסקי, נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, חברי הנהלת המכללה וראשי המחלקות, הבוגרים ובני משפחותיהם.

את רשימת המסיימים מובילה המחלקה להנדסת תוכנה ומערכות מידע עם 197 בוגרים ובוגרות, 167 מהם בהנדסת תוכנה והשאר- בהנדסת מערכות מידע; אחריהם – הנדסת מכונות עם 133 בוגרים ובוגרות, בהנדסת תעשייה וניהול 91 בוגרים ובוגרות, בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה 62 בוגרים ובוגרות, בהנדסת ביוטכנולוגיה 51 בוגרים ובוגרות, 5 בוגרים במתמטיקה שימושית ו-4 בהנדסה אופטית. מבין כלל הבוגרים סיימו 66 בהצטיינות ו-9 בהצטיינות יתרה.

צפו בסרטון וידאו על האירוע החגיגי:


בדברים שנשא נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, ציין כי: “לפני כשנתיים המכללה הציבה כאחד מייעודיה את השבחת הפריון במדינת ישראל, בעיקר את הפריון של התעשייה המסורתית. וראו זה פלא, לפני כחודש התבשרה המכללה כי זכתה במכרז יוקרתי של משרד הכלכלה, ביחד עם שותפים מהתעשייה, להקמת מכון לייצור מתקדם לשיפור הפריון בתעשייה, שמתכתב עם הייעוד שלנו. המכללה קשורה עם 250 חברות ומפעלים בגליל וכך ידענו לנבא כי זהו פרמטר הדורש שיפור במדינת ישראל. הדבר מבטא את היכולת שלנו לייצר מהנדסים מעולים ולהפיח רוח חיים בתעשייה שזקוקה לחדשנות ושינוי. אני רואה פה היום למעלה מ-500 מהנדסים ומהנדסות שלנו, אני גאה בכם מאוד ומאחל לכולכם עלו והצליחו!”.


פרופ’ אריה מהרשק, נשיא המכללה, מברך בטקס את 543 בוגרי המחזור ה-23 של המכללה 

ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי, ברך את הבוגרים ואמר: “אתם התברכתם כי הגעתם למקום ששמו הולך לפניו. היום אני עובר בין המפעלים באזור התעשייה של כרמיאל ואזור תעשייה בר-לב ושומע שמחפשים אך ורק בוגרים של מכללת בראודה. זה אומר הרבה על הצוות שנמצא כאן, על היכולת של המכללה לשלב בין הלימודים לבין החלק המעשי בשילוב עם התעשייה, וזה אומר הרבה גם לגביכם הבוגרים. אני מאוד גאה על היותה של המכללה עוגן אקדמי שמושך סטודנטים איכותיים מכל האזור – אנו רואים כאן יהודים לצד ערבים, לצד דרוזים ונוצרים, חובשי כיפה וחילונים, באמת ארץ ישראל היפה וכור היתוך של החברה. אני סמוך ובטוח שאתם העתיד של התעשייה ומאחל לכולכם הצלחה בהמשך. ישר כח!”.


בוגרי תכנית המצוינות של המכללה בטקס הענקת התארים

בשם הבוגרים ברך זיו טרייגר, בוגר התכנית להנדסת תעשייה וניהול ומסלול המצוינות של המכללה: אני זוכר את היום הראשון ללימודים, הייתי בשוק. עוזרת ראש המחלקה, קיבצה אז את כל הסטודנטים החדשים ונתנה לנו טיפים כיצד להקל על העומס ולצלוח את שנת הלימודים. לשמחתי גם בהמשך הלימודים אנשי סגל המכללה תמיד היו קשובים ותומכים. מלבד לימודי הנדסה, מקיימת המכללה פעילויות ייחודיות כמו תכנית המצוינות, פעילויות מעורבות חברתית ותכנית לחילופי סטודנטים. מכלול הפעילויות האלו ביחד עם לימודי ההנדסה המאתגרים הביאו לכך שזו הייתה אחת התקופות המעצימות והטובות שחוותי בחיי. ברצוני להודות בשמי ובשם כלל הבוגרים לכולם: למרצים ולסגל ההוראה, לאנשי המנהלה והמשק ולהנהלת המכללה, שעזרו לנו להגיע למעמד זה, סייעו ותמכו גם מעבר לשעות הלימוד וגם בעניינים שאינם לימודיים. תודה גדולה נוספת מגיעה למשפחות שלנו על הסבלנות, התמיכה, העידוד. חבריי לספסל הלימודים, מישהו אמר פעם: ‘תמיד תשאפו להגיע לירח אם תפספסו מקסימום תנחתו בין הכוכבים’,  אני מאחל לכולנו שנעלה ונצליח בהמשך דרכנו”.

עד כה הכשירה המכללה בעשרים ושלושה מחזורים 8,123 בוגרים ובוגרות לתואר “בוגר במדעים” B.Sc. ובשבע השנים האחרונות הכשירה 303 בוגרים לתואר “מוסמך במדעים” M.Sc. בשבעה מחזורים.

 

ייעוץ לימודים