חולקים כבוד למצטיינים שבחבורה

עודכן ב- 22/05/23
טקס מצטיינים 2023

קבלו את המצטיינים שבחבורה. 184 סטודנטים מכל מחלקות הלימוד קיבלו תעודות הצטיינות על שם ד”ר פנחס שווינגר ז”ל, נשיאה הראשון של המכללה. הטקס התקיים, על פי מיטב המסורת, ביום ירושלים, והסטודנטים ובני משפחותיהם גדשו עד אפס מקום את אודיטוריום המכללה. נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, סיפר בפתח הטקס על חזונו של ד”ר שווינגר להצעיד את המכללה ואת הסטודנטים במסלול המצויינות כבר בראשית ימי המוסד, מגמה שנמשכת עד היום. 

תעודות ההצטיינות חולקו בשלוש קטגוריות: רמת לימודים (175 סטודנטים), מצטיינים בגין פעילות חברתית (6 סטודנטים) ומצטיינים בגין פעילות ספורטיבית והישגים במסגרת תחרויות אס”א (3 סטודנטים). התעודות חולקו על ידי נשיא המכללה וראשי המחלקות, במעמד מנכ”ל המכללה, אחיאב גולן, ודיקנית הסטודנטית, יאנה מלניקוב. “יום ירושלים נבחר לציין את מצטייני המכללה בשל היותו יום המסמל גבורה, אומץ, שמחה, אמונה והצלחה. כך רואה המכללה את מצטיינה”, אמרה אתי שפרברג, המנחה ומפיקת הערב מטעם דיקנט הסטודנטים. 

בשם המצטיינים נשא דברים אלעד חזן אלעד, סטודנט במחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה. חזן הודה לסגל המכללה על העידוד למצוינות ובחר לספר על רבי עקיבא, כדוגמא ומופת של אדם שבחר בגיל 40 לעשות מעשה בחייו ולהתרכז בלמידה. “רבי עקיבא הפך בעקבות זאת לרב גדול בתורה, שהעמיד אחריו פוסקים ורבנים גדולים, אשר שינו את פני האומה, והמסקנה ברורה: לא משנה מתי ומאיפה מגיע האדם, אם הוא מאמין בעצמו יוכל להצליח”. 

ברכות ויישר כח למצטיינים כולם !

ייעוץ לימודים