הישגים בולטים לפרופ’ חגי כתריאל ולד”ר מיקי גידון, מאנשי סגל המכללה

עודכן ב- 13/09/21
מכתב הוקרה לפרופ' חגי כתריאל

פרופ' חגי כתריאל

ד"ר מיקי גידון

שני אנשי סגל אקדמי של המכללה, פרופ’ חגי כתריאל מהמחלקה למתמטיקה, וד”ר מיקי גידון, מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה ילדים במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע, ומרצה במחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה – השיגו לאחרונה הישגים מרשימים במיוחד, כל אחד בתחומו.

פרופ’ כתריאל, שנמנה עם צוות מחקר שחקר עבור משרד הבריאות את מודל ההתפשטות של מגפת הקורונה בישראל, קיבל לאחרונה מכתב הוקרה (ב 31 באוגוסט) ממנכ”ל המשרד, פרופ’ נחמן אש, ומד”ר בעז לב, ראש הצוות לטיפול במגפות במשרד הבריאות, ובו הביעו השניים את הערכתם הרבה למחקרו.

במכתב, שנשלח לנשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק ולמשנה לנשיא, פרופ’ שרית סיון, נכתב, בין היתר: “מגפת הקורונה מאתגרת את החברה הישראלית בהרבה אופנים. בין הגילויים לשאר רוח והתנדבות, מצאנו לנכון לציין ולהוקיר את פרופ’ חגי כתריאל, על תרומה יוצאת דופן, היענות ומסירות הראויים לכל  שבח…   התרומה המיוחדת משאירה חותם קבוע על פעילויות בינתחומיות שיתרמו גם בהמשך לרפואה ולמדע בישראל… זה מגילוייה הנפלאים של החברהבישראל. תודתנו והוקרתנו”.

הישג גדול נוסף היה לד”ר מיקי גידון (בצילום הימני), שהוביל בהצלחה את צוות הרופאים בבית החולים סורוקה, בניתוח הראשוןשבוצע בארץ להפרדת תאומות סיאמיות, שנולדו כשראשיהן מחוברים. מדובר בניתוח ארוך ומורכב מאין כמותו, שעורר הדים רבים בתקשורת הישראלית. עוד על הניתוח ועל התייחסותו של ד”ר גידון למשימה המורכבת שהסתיימה בהצלחה, ניתן לקרוא את הכתבה על הניתוח המורכב באתר YNET

המכללה גאה בכם ומברכת אתכם על הישגיכם. ייש כח !     

ייעוץ לימודים