ממשיכים לקדם את החינוך ההנדסי

עודכן ב- 17/11/22

בשנים האחרונות הועצם המוניטין של המכללה כאחד מהמוסדות האקדמיים שמובילים את החינוך ההנדסי בישראל. המרכז לחינוך הנדסי וליזמות, בהובלת ד”ר אבי וייס,  ממשיך את התנופה הזאת ולאחרונה קיים כנס מיוחד לנושא באחוזת אסיינדה. במשך יומיים, ובאווירה בלתי פורמלית, התכנסו אנשי הסגל האקדמי של המכללה כדי ללמוד על דרכי הוראה חדשות, הן זה מזה והן באמצעות סדנאות פעילות ייעודיות, שנועדו להשביח את דרכי ההוראה שלהם. 


הג’ודוקא לשעבר, אריק זאבי (מימין), הרצה בכנס על מצוינות בחינוך ובספורט, בנוסף להרצאות נוספות שנועדו להשביח עוד את ההוראה במכללה

נושא הכנס התמקד ביצירה ובתכנון החזון החינוכי של המכללה, תחת הכותרת: בראודה 2030 בעידן 4.0. במהלך הכנס נהנו המרצים מפעילויות חברתיות לצד חשיבה ותכנון משותף של רעיונות חינוכיים, שיתרמו להמשך פיתוח המכללה כגוף אקדמי עדכני, המשמש מקפצה ראויה ומעשית למהנדסים שבדרך. ההרצאות שניתנו בכנס עסקו בטיפוח חשיבה יצירתית, בהוראה הנדסית, בדרכים לשיפור המוטיבציה בהוראה, בדרכים לקבל השראה ועוד. בשאר הזמן התקיימה פעילות חברתית מגבשת, עבודה בקבוצות, פעילות ספורטיבית וכן ניתנה הרצאה מאת הג’ודוקא לשעבר, אריק זאבי, על  מצוינות בחינוך ובספורט.

חלוקת תעודו הצטיינות למרצים
במהלך הכנס הוענקו תעודות למרצים שהצטיינו בשנה החולפת

בכנס נכחו גם נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק; המשנה לנשיא, פרופ’ שרית סיון, ומנכ”ל המכללה, אחיאב גולן, אשר עדכנו על ההתפתחות הצפויה של המכללה בשנים הקרובות, לאחר ההיפרדות מרשת אורט. בנוסף, במהלך הכנס חולקו תעודות לאנשי הסגל המצטיינים בשנה החולפת.  

צפו בסרטון על הכנס: 

ייעוץ לימודים