יוצאים לדרך חדשה, ללא המילה “אורט”

עודכן ב- 11/12/22
אירוע העצמאות של המכללה

באירוע חגיגי ומושקע במיוחד שהתקיים בערב יום חמישי האחרון (3 בנובמבר) ציינה המכללה את יציאתה לדרך עצמאית ואת שינוי שמה. לא עוד המכללה האקדמית אורט בראודה בכרמיאל, מעתה אמרו: “בראודה, המכללה האקדמית להנדסה כרמיאל”. השם “אורט” הוסר משם המכללה, לאחר מאבק משפטי ממושך שהתקיים מול רשת אורט, שבסיומו אישר בית  משפט את הסכם ההיפרדות בין הצדדים ונתן לו תוקף של פסק דין. 

במהלך האירוע, שבחלקו הראשון צוינה פתיחת שנת הלימודים החדשה, נשאו דברים נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, שהוביל את המאבק להיפרדות מרשת אורט; מנכ”ל המכללה, אחיאב גולן; ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי, שדיבר בשבח המכללה והמהלך; המשנה לנשיא המכללה לעניינים אקדמיים, פרופ’ שרית סיון וגברת שולה כהן, חברת הוועד המנהל של המכללה, שבהיותה סגנית ראש עיריית כרמיאל ומחזיקת תיק התעשייה בעיר, תמכה בפעילות המכללה ותרמה לביצור מעמדה כעוגן אקדמי באזור. 

מחלקת משאבי אנוש, בראשות גלית קופר, דאגו לכך שהאירוע יהיה גם תרבותי וגם טעים. בקבלת הפנים הוגש כיבוד ממטבחו המשובח של השף ניב אבנרי וכאלה היו גם הקינוחים בתום האירוע. בין לבין הופיעו גם צמד להקת “דרבו כייף”, שתרמו לאווירה במוסיקה מצויינת, והבדרנית אלינור סלע, שעשתה מראש “תחקיר” על המכללה ועובדיה, ולא הפסיקה לצחוק עלינו בכישרון ובהומור משובח.

בנוסף, הוקרנו סרטונים שהוכנו על ידי מחלקת השיווק במיוחד עבור הערב: הראשון נתן סקירה על הדרך שעשתה המכללה מיום כינונה ועד היום; השני סיפר את סיפור המאבק לעצמאות המכללה והשלישי נתן במה לעובדי המכללה מהסגל האקדמי והמנהלי, שאמרו מהי המכללה עבורם ואיזה עתיד הם צופים לה. 

לסיכום, היה זה ערב מהנה, חד פעמי במהותו. מאות העובדים שהגיעו עם בני ובנות זוגם יצאו עם חיוך גדול על פניהם. מברוק למכללה – פנינו לעתיד !  

צפו בסרטון שמציג נתונים על התפתחות המכללה עד היום: 

 

 

ייעוץ לימודים