פותחים שנה עם מאות סטודנטים חדשים

עודכן ב- 25/10/22
יום קליטה תשפ"ב

בשעה טובה ומוצלחת נפתחה במכללה שנת הלימודים האקדמית תשפ”ב, ואלפי סטודנטים לתואר ראשון ושני כבר גודשים את הקמפוס, את כיתות הלימוד, המעבדות, המדשאות  והקפיטריה. אחרי  שנתיים של קורונה, בהן היה הקמפוס מיותם באופן יחסי, תודות לאפשרות הלמידה מרחוק, הוא נראה השנה תוסס מאי פעם. למכללה הצטרפו השנה למעלה מ-700 סטודנטים חדשים בשמונה התוכניות לתואר ראשון במקצועות ההנדסה, בחמש התוכניות לתואר השני וכן לתוכנית ההוראה לאקדמאים. 

החידוש הבולט השנה: פתיחת התוכנית החדשה להנדסה אזרחית, שהושקה בסמסטר זה באישור המועצה להשכלה גבוהה, והיא כבר מושכת אליה כ-70 סטודנטים שיהיו במחזור הראשון שך התוכנית. תוכניות פופולריות אחרות הן הנדסת תוכנה, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת מכונות והנדסת תעשייה וניהול.

בשבוע שעבר, ה 18.10, הוזמנו הסטודנטים החדשים ליום קליטה, במעמד פרופ’ שרית סיון, המשנה לנשיא המכללה ועניינים אקדמיים, ובו קיבלו הסברים על מה שצפוי להם השנה בהיבטים השונים: שירותי דקנט הסטודנטים, המלגות וההטבות, מנגנוני הסיוע שמוענקים להם, תהליכי ונהלי העבודה בפלטפורמות הממוחשבות של המכללה ועוד. האולם היה מלא עד אפס מקום, ועל פני הסטודנטים החדשים ניכרה ההתרגשות לקראת פתיחת שנת הלימודים. 

אנו מאחלים לכל הסטודנטים והסגל האקדמי הרבה הצלחה בשנת הלימודים החדשה. עלו והצליחו !

ייעוץ לימודים

  • Hidden