מרצה מהמכללה מכר חברה שייסד ל-Deloitte

עודכן ב- 08/02/24
תומר גל, מייסד חברת אופטימייזר

גאווה מקומית. תומר גל, מרצה במחלקה להנדסת תוכנה במכללה, מכר לפירמת הייעוץ דלויט (Deloitte) את חברת OpTeamizer, המתמחה בפיתוח ובהטמעת פתרונות AI המבוססים על טכנולוגיות מחשוב מואץ. החברה הוקמה ב-2015 על ידי גל, שהפך בשנים האחרונות למומחה בתחום הלמידה העמוקה NVIDIA Deep Learning Institute בעולמות ה-AI ובתחומי האצת ביצועים באמצעות GPU (שפת CUDA). תומר הוא גם איש סגל אקדמי במחלקה להנדסת תוכנה במכללה, מרצה בתחום הבינה המלאכותית עבור ראייה ממוחשבת, וכן מרצה בתחום בינה מלאכותית עבור עיבוד שפה טבעית. 

“אין ספק, כי מדובר בתקופה מיוחדת בעולמות ה-AI ו Accelerated Computing. הצטרפותנו לדלויט תאפשר לנו להרחיב ולהעצים את הערך שאנחנו מספקים ללקוחות Deloitte ברמה הגלובלית”” אמר גל בעקבות הודעת חברת דלויט אתמול (31.1.24) על הרכישה. בידיעה שפורסמה באתר חדשות הטכנולוגיה TechTime נכתב כי רכישת OpTeamizer נועדה לחזק את סל השירותים שמציעה הפירמה ללקוחותיה בעולמות הדאטה וכי המהלך מאפשר לדלויט לחזק את השותפות האסטרטגית עם אנבידיה, שנחשבת לחברה המובילה בעולם לפתרונות מחשוב AI. 

OpTeamizer מספקת מגוון של שירותי פיתוח והדרכה לצד שירותי ייעוץ למרכזי מו”פ מובילים וספקי טכנולוגיה מהשורה הראשונה, לרבות חברות רב-לאומיות הפועלות בישראל. היא מוגדרת על ידי NVIDIA כ-Preferred Partner שלה בישראל; ככזו, היא בעלת ניסיון רב בעבודה עם המערכות, הטכנולוגיות והשירותים שלה. ואם תהיתם מה יעשה עכשיו תומר גל, בעקבות מכירת החברה שלו, אז הנה התשובה: הוא ישמש כדירקטור מנהל ויוביל בפירמה את תחום פתרונות המחשוב המואץ ולמידת-עומק; בד בבד הוא ימשיך ללמד כאן אצלנו במכללה. ברכות לתומר ולכל צוות החברה שהקים. 

בתמונה (מימין לשמאל): אורן רוזמן, רן ברגמן, עדי טל, תומר גל (מייסד ומנכ”ל OpTeamizer), אילן בירנפלד (יו”ר ומנהל עסקים ראשי Deloitte ישראל), דן הלפרן, ישראל נקל, סיגל אדניה, אלי תדהר ומור כחלון.

ייעוץ לימודים