יד ביד עם התעשייה: שיתוף פעולה בין המכללה לחברת פיליפס

עודכן ב- 27/05/24
ביקור בחברת פיליפס

המחלקה להנדסת תעשייה וניהול, בראשות ד”ר נירית גביש, עוסקת בשנה האחרונה בביצוע שינויים והתאמות בתכנית הלימודים, כך שתתאים יותר לצרכים המשתנים במהירות של עולם התעשייה וההייטק. בשנה האחרונה נפתחה התמחות חדשה במדעי הנתונים ונוספו קורסים בטכנולוגיות מתקדמות בתעשייה. במסגרת מאמצים אלו ביקרו חברי הסגל האקדמי של המחלקה בחברת “פיליפס” באיזור התעשייה מת”מ בחיפה. חברי הסגל התרשמו מהאופן בו מיושמות בפיליפס טכנולוגיות עכשוויות ומתודולוגיות לשיפור מתמיד. “בביקור נבחנו אופנים שונים לשיתופי פעולה, בין היתר: סיורים של סטודנטים בחברה, האקתונים, הרצאות אורח ושילוב של פרוייקטים מעשיים בתוכנית הלימודים”, אומרת ד”ר גביש.

יצוין, כי מארגנת הביקור היתה הילה ארזי, שהיא בוגרת מוצלחת של המחלקה, והיא אינה היחידה. בביקור התקיימה פגישה מרגשת עם בוגרים נוספים, שהצהירו שהלימודים במחלקה סללו את דרכם להצלחה בפיליפס ובחברות אחרות.

“ידוע שהקשר בין התעשייה לאקדמיה הינו בסיס לחדשנות ואת זה מבינים חברי צוות המחלקה להנדסת תעשייה וניהול במכללת בראודה”, נכתב בפוסט שהעלתה חברת פיליפס בעקבות הביקור. “המפגש המקיף כלל תוכן והשראה שהתמקדו בחדשנות של פיליפס ובשימוש בטכנולוגיה מתקדמת למען שיפור הבריאות והרווחה של מיליוני אנשים ברחבי העולם. פתחנו את היום עם גילי בוסיס, מנהלת מרכז הייצור של פיליפס בחיפה בהיכרות עם פיליפס הגלובלית והחיבור הענף לפיליפס ישראל. המשכנו עם הילה גולדמן-אצלאן, מייסדת שותפה ומנכ”לית DiA Imaging Analysis, שהסבירה על AI ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים, וכיבד אותנו בנוכחותו גם ליאור בונפיס, נשיא פיליפס ישראל, ששיתף בכיוון אליו צועד עולם הטכנולוגיה הרפואית”.
 
הביקור כלל גם התייחסות לחווית הסטודנטים המשתלבים בתעשייה, וסיור בקליניקה ובמפעלי הייצור המתקדם, שהוליד דיון פורה על שיתופי פעולה אפשריים ומפרים בין חברת פיליפס למכללה. לו יהי. 

ייעוץ לימודים

  • Hidden