סיפור ההצלחה של רים יונס, חברת הוועד המנהל של המכללה ומייסדת חברת אלפא אומגה

עודכן ב- 16/11/21
קשר עם התעשייה

הסיפור של רים יונס, חברת הוועד המנהל של המכללה, הוא באמת יוצא דופן. הסיפור מתחיל לפני כמעט 30 שנה, כשהיא ובעלה עימאד הקימו בנצרת מפעל קטן לייצור עזרים רפואיים. מאז חברת אלפא אומגה הנדסה הלכה והתפתחה וכיום היא מפתחת ומייצרת מערכות ניווט מדויק לסיוע בניתוחי מוח בשיטת DBS- Deep Brain Stimulation וכן מכשור לחקר המוח באוניברסיטאות ובמכוני מחקר. המערכות של אלפא אומגה משמשות באלפי ניתוחים לטיפול בסימפטומים של פרקינסון, דיסטוניה ומחלות נוירולוגיות אחרות ומסייעות להעניק למטופלים הקלה מיידית ושיפור דרסטי באיכות החיים. בראיון שקיימנו עם רים היא מספרת על הדרך ועל תחושת הסיפוק “לעשות את זה כנגד כל הסיכויים”, כהגדרתה: הקמת מפעל חדשני בפריפריה של מדינת ישראל, בלב החברה הערבית, ובימים שהמדינה תמכה פחות ביוזמות מהסוג הזה.

החברה, שמעסיקה כ 85 עובדים ויש לה סניפים בארה”ב, גרמניה ובסין, עובדת בשיתוף פעולה הדוק הן עם האקדמיה והן עם נוירוכירורגים ונוירולוגים בעלי שם עולמי בארץ ובעולם. בין העובדים גם מהנדסים, בוגרי המכללה, שחלקם עשו בה את ההתמחות שלהם. לדברי רים, בוגרי המכללה מגיעים עם כל הידע הנדרש, “מוכנים לעבודה” בתעשייה מהיום הראשון, וזאת תודות להכשרה המעשית שקיבלו בתקופת לימודיהם. 

רים יונס תשתתף לכנס הצפון לקידמה שיחול בשבוע הבא, 11.11.2021, בחסות המכללה וגופים נוספים. הנכם מוזמנים להירשם לכנס דרך עמוד הבית של האתר ולקחת בו חלק. 

צפו בסרטון: 

 

ייעוץ לימודים