המילואימניקים מוקירים את המחלקה להנדסת מכונות

עודכן ב- 05/03/24
הסטודנט איתי ודס, אורית בראון ושמואל גזית

אירוע מרגש ויוצא דופן במיוחד התקיים במחלקה להנדסת מכונות בתחילת השבוע (3.3.24) כשאיתי ודס, סטודנט בשנה ג’ וסרן במילואים, הגיע ללשכת ראשת המחלקה, ד”ר אורית בראון בנימין, כדי להעניק לה ולד”ר שמואל גזית תעודות הערכה ותודה שהכינו להם חיילי מילואים מפלוגת “מחץ” של חיל השריון. 

איתי, שרק לאחרונה יצא לחופשת מנוחה ראשונה מאז פרוץ המלחמה, הסביר שבהיותו בשטח עם חבריו השריונרים, נולד צורך לשפר את מיגון הטנקים, לאחר שזוהתה בהם נקודת תורפה מסויימת. “יום אחד התקשרו אליי מדיקנט הסטודנטים של המכללה, כדי להתעניין בשלומי ולשאול איך אפשר אולי לעזור לי”, סיפר איתי במפגש. “באותה שיחה עלה בראשי הרעיון להתייעץ עם אנשי הסגל של המחלקה להנדסת מכונות בקשר לאותה בעייה שזיהינו”.

ואמנם, לא חלף זמן רב עד שאיתי יצר קשר עם ד”ר גזית, מרצה בכיר במכללה ומומחה להנדסת חומרים, שהתגייס מיידית למשימה. איתי תיאר בפניו את הבעיה ולאחר כמה התייעצויות, התלבטויות וניסיונות, נמצא לה פתרון יעיל ופשוט לביצוע. לדברי איתי, הפתרון כבר מיושם בפועל והוא מגביר משמעותית את שלומם ובטחונם של הלוחמים בטנק. מטבע הדברים לא נוכל לפרט מעבר לכך.

“ברצוננו להודות לך אישית ומקרב לב על תרומתך והיענותך המהירה לשיתוף פעולה וסיוע בעת מלחמה”, נכתב בתעודת ההוקרה. “בזכות הידע והעצות המקצועיות תרמת רבות למאמץ המלחמתי הפלוגתי ולשמירת חיי חיילים. מי ייתן ונדע ימים טובים מאלה ושנמשיך להעניק ולתרום למען המדינה האהובה שלנו. בברכה ובהערכה רבה, קציני וחיילי פלוגת ‘מחץ’, גדוד 71, חטיבה 188”.

 יישר כח גדול לכל העושים במלאכה. אנו מקווים לראות את איתי במסדרונות הקמפוס במהרה, ולחזרת כל החיילים והחטופים לביתם בשלום.  

 

 

 

ייעוץ לימודים