66 בוגרי תואר שני קיבלו תעודות בטקס מרגש

עודכן ב- 14/05/23
טקס הענקת תואר שני מאי 2023

ביום חמישי (ה-11.5.23) הגיעו לקו הגמר 66 בוגרי התוכניות לתואר שני (.M.Sc) במכללה. הטקס התקיים באווירה משפחתית וחמה. זהו המחזור ה-11 שמסיים בהצלחה את את הלימודים בארבע תוכניות: ביוטכנולוגיה, הנדסת מערכות, הנדסת תוכנה והנדסת תעשייה וניהול. שלושה מבין הבודרים סיימו את התואר בהצטיינות יתרה ושלושה בהצטיינות. 

פרופ’ אריה מהרשק, נשיא המכללה, בירך את הבוגרים ואת בני משפחותיהם, שכללו הפעם גם ילדים רבים שלא חסכו במחיאות כפיים להוריהם הנרגשים: “תואר שני מדעי משקף וממחיש את מחוייבות המכללה להשביח את פריון התעשייה”, אמר נשיא המכללה. “התואר השני ישלח אתכם אל לב מערכות העשייה, הידע שקניתם יחלחל וישפיע ואתם תשתלבו במנהיגות ההנדסית של מדינת ישראל. בשנים האחרונות, אנו חווים את השפעת המהפכה התעשייתית הרביעית על כל שדרות החיים בארץ ובעולם. כמעט באחת, הביאה הדיגיטציה למהפך בתעשייה, ברפואה, בתקשורת, בהוראה ובאמנות. הבינה המלאכותית – אחד מביטויי הדיגיטציה – יוצרת הזדמנויות חדשות ולצידן איומים מסוג שטרם הכרנו. אנחנו כאן על מנת לצייד את בוגרינו באוריינות דיגיטלית – מרכיב חיוני בחינוך ההנדסי של ימינו, ואנו המוסד הראשון בארץ המשלב נושאי בינה מלאכותית, נתוני עתק ואלגוריתמיקה בכל תוכניות הלימוד. אני מאחל לבוגרי התואר השני רוב הצלחה: המשיכו להפרות את מעגלי העשייה במדינת ישראל”.

בשם הבוגרים נשאה דברים אדווה לופטון-כהן, בוגרת המכללה בתואר הראשון ובתואר השני בהנדסת תעשייה וניהול: “זכינו, ואנחנו יכולים היום לחגוג יחד עם יקירנו. אני גאה ונרגשת לייצג את המחזור האחד עשר ללימודי התואר השני במכללה. אחרי שנתיים אינטנסיביות ולא פשוטות, בהן נדרשנו לגלות יצירתיות, התחדשות והתמודדות עם אתגרים חדשים, אני שמחה לעמוד פה על מנת לציין את סיום התקופה ולפתוח דלת לאתגרים חדשים שיבואו. כל אחד ואחת מאיתנו,  לחוד וכולנו יחד, מהווים חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית. היום אנו יוצאים חזקים יותר, עם כלים חדשים, כלים חשובים וטובים להמשך הדרך בקריירה האישית, שינחו אותנו להתמודד עם אתגרים מורכבים ויהפכו אותנו לחלק בלתי נפרד משגשוג המשק והכלכלה בישראל”.

את ארגון הטקס, שהתקיים באווירה אינטימית וחמה, הובילה חגית אדיקה, רכזת הלימודים לתואר שני במכללה. נאחל לכולם המשך הצלחה ויישר כח.

ייעוץ לימודים