הוענקו תארים לבוגרי התוכניות לתואר שני

עודכן ב- 15/05/22
הענקת תואר שני

ביום חמישי שעבר (ה-12.5.22) התקיים הטקס השנתי להענקת תארים לבוגרי התואר השני (.M.Sc) במכללה, באווירה משפחתית, אינטימית וחמה. בטקס הוענקו תעודות ל-40 בוגרים, מתוכם שניים בהצטיינות יתרה ושלושה בהצטיינות. זהו המחזור העשירי, המסיים בהצלחה את התואר השני, בתכניות בביוטכנולוגיה, הנדסת מערכות, הנדסת תוכנה, הנדסת תעשייה וניהול והנדסת מכונות.

פרופ’ אריה מהרשק, נשיא המכללה, בירך את הבוגרים ומשפחותיהם: “אנו חיים בתקופה עתירת שינויים, הידועה כמהפכה התעשייתית הרביעית, בה מתחוללת טרנספורמציה דיגיטלית בכל תחומי החיים – תעשייה, רפואה, תקשורת, תחבורה, הוראה ועוד ועוד. רובוטיקה, אוטומציה, טכנולוגיות ענן, מדפסות תלת-מימד, מציאות וירטואלית ומורחבת, וחיישנים מתוחכמים מחוללים נתונים ומידע בהיקף שלא נודע בעבר. על המהנדס של ימינו ללמוד ולהשתלם תדיר לאורך כל חייו המקצועיים והתואר השני – בו אתם זוכים היום – משקף תהליך זה של רכישת כישורים חדשים ומבטא את ייעוד המהנדס: עיצוב פתרונות חדשניים ומבריקים. אני מאחל לכם המון הצלחה”.

לסיום נשאה דברים הגב’ צליל סרויה כנר, בוגרת התואר השני בהנדסת מערכות: “על אף המציאות המורכבת בה אנו נמצאים, האתגרים והקשיים, בתואר שאמור ללמד אותנו על איך מערכות עובדות, גילינו שמערכת החיים כולה השתנתה סביבנו ולמדנו לצלוח גם את זה… לאחר שנתיים של לימודים מאתגרים, בהן השקענו את כל כולנו, בהן גם חווינו התמודדויות אישיות לא קלות אך בעזרת חיבוק אוהב שקיבלנו מהסביבה הקרובה והמשפחה שהייתה לנו למשענת ועשתה את הכול למעננו על מנת שנצליח, אנו יוצאים חזקים, עם כלים חדשים, חשובים וטובים להמשך הדרך, אשר ינחו אותנו להתמודד עם אתגרים מורכבים שדורשים שילוב מושכל בין נכסי העבר ושאיפות אל העתיד ויהפכו אותנו להיות חלק בלתי נפרד משגשוג המשק והכלכלה בישראל”.

בהצלחה ויישר כח לכולם.

ייעוץ לימודים