יריד התעסוקה 2024: הגשר בין הסטודנטים לתעשייה

עודכן ב- 04/07/24
 

יריד התעסוקה של בראודה 2024

הסתיים בהצלחה יריד התעסוקה השנתי של בראודה. מאות סטודנטים וסטודנטיות גדשו בשבוע שעבר (25.6.2024) את הדוכנים שהציבו בקמפוס מיטב החברות במשק, במסגרת יריד התעסוקה השנתי של המכללה. המטרה: פתיחת צוהר לסטודנטים ולבוגרי המכללה  למצוא תעסוקה במגוון משרות נדרשות בתעשייה.

רפאל, אלביט, פלקס, טאואר, ישקר, תנובה, שטראוס ועוד הם רק חלק קטן מ-28 החברות שבחרו להגיע ליריד ולפגוש את הסטודנטים והסטודנטיות שלנו, ראיינו אותם, הציעו להם מגוון משרות ולקחו את פרטיהם. היה זה הפנינג של ממש, מלווה באווירה תוססת וססגונית, שכללה דוכן מיצי פירות טבעיים וכריכים מסוגים שונים. 

קרולינה זיבנברג, רכזת תעסוקה וקריירה בדיקנט הסטודנטים: “מטרת האירוע היא ליצור את הקשרים בין התעשיה לסטודנטים שלנו”, אומרת זיבנברג. “המרכז לפיתוח קריירה מלווה את הסטודנטים לעולם ההנדסה ובמשך כל השנה אנו פועלים להכשרתם לכך, בין היתר באמצעות סדנאות עדכניות, הרצאות במגוון תחומים ובהנגשת משרות מגוונות. אנו רוצים להודות לכל החברות והארגונים שהשתתפו ביריד על נכונותם להציע לסטודנטים האיכותיים שלנו הזדמנויות לתעסוקה משמעותית ולקידום התעשיה הישראלית”.

ולסיום מילת תודה לכל צוות המרכז לפיתוח קריירה בדיקנט הסטודנטים וכן לאנשי המשק במכללה, שעמלו רבות להצלחת האירוע. יישר כח.

לצפייה בתמונות נוספות מיריד התעסוקה של בראודה 2024 לחץ כאן 

 

ייעוץ לימודים

  • Hidden