זוכרים את הנופלים – צפו בנאום נשיאת המכללה

עודכן ב- 16/05/24
יום זיכרון המכללה

עם ישראל מתייחד היום עם חללי מערכות ישראל וקורבנות פעולות האיבה. המכללה קיימה אתמול אירוע מקדים ליום הזיכרון, בהשתתפות סטודנטים ואנשי סגל מנהלי ואקדמי. לאירוע, שהיה השנה כואב ומרגש במיוחד, הוזמנו בני משפחותיהם של חלל צה”ל רועי טל ז”ל, שאחותו מאיה היא סטודנטית במחלקה להנדסת תעשיה וניהול במכללה, ושל שני גבאי ז”ל, שאחיה, אביאל, לומד במחלקה להנדסת תוכנה במכללה, ואשר נרצחה במסיבת הנובה.  סיפורי גבורתם של רועי ושני לא הותירו עין יבשה באולם.

פרופ’ שרית סיון, הנשיאה הנכנסת של המכללה, פתחה את מסכת הנאומים, הקריאה גם את “יזכור” בתום האירוע וקראה להשבת החטופים, להגברת האחדות והסובלנות בעם, כדי שנהיה ראויים לקורבנות הרבים מנשוא. אחריה דיברו מנכ”ל המכללה, אחיאב גולן ונוי ביטון, יו”ר אגודת הסטודנטים במכללה. דקנית הסטודנטים, יאנה מלניקוב, העניקה למשפחות השכולות תעודות הוקרה מטעם המכללה וכן תצלום גדול עם דיוקן יקיריהן שהלכו לבלי שוב. 

יצויין שהאירוע אורגן על ידי דקנט הסטודנטים, בהובלת ליאת דמתי, האחראית על שירותי הקהילה והמעורבות החברתית, שגם הנחתה את האירוע. תודה גם לשרית דנינו וללימור אביר, שעיצבו את האולם ברגישות רבה, בין היתר באמצעות הצבת דוכני זיכרון הכוללים נרות נשמה עם שמות חללי המכללה לדורותיהם, שביל אבני טוף ופרחי כלניות דמה, המוביל לשלט גדול הנושא את שמות החללים, וכן כיסא ריק שיזכיר לכולנו את החטופים שעדיין נמצאים בעזה. 

צפו בנאום שנשאה נשיאת המכללה, פרופ’ שרית סיון, ליום הזיכרון

יהי זכר הנופלים נצור בלבבנו לדור דור.

ייעוץ לימודים

  • Hidden