עשו והצליחו: תואר מוסמך המדעים הוענק ל-45 בוגרים בטקס חגיגי

עודכן ב- 26/06/19

ביום חמישי ה-27.4.17 התקיים במכללה טקס חגיגי שבו הוענקו תארים לבוגרי התואר השני – מוסמך במדעים (.M.Sc). בטקס הוענקו תעודות ל-45 בוגרים, מתוכם אחד סיים בהצטיינות יתרה וארבעה בהצטיינות. זהו המחזור החמישי שמסיים בהצלחה את לימודי התואר השני במכללה, בארבעה תחומים: ביוטכנולוגיה, הנדסת מערכות, הנדסת תכנה והנדסת תעשייה וניהול.

נשיא המכללה, פרופ’ אריה מהרשק, בירך את הבוגרים ומשפחותיהם: “התואר השני הוא הדובדבן שבקצפת ואנו פועלים להמשיך ולהתפתח לתחומים נוספים ותארים מחקריים בעתיד הקרוב. האתגר הגדול שלנו הוא להשביח את התוצר הישראלי ואנחנו יודעים לעשות זאת. אנו בין המכללות המובילות בהשבחת הפריון ובהכשרת מהנדסים, שייעודם לפתור בעיות מורכבות בתעשייה”.

הגב’ שולה כהן, סגנית ראש העיר כרמיאל, בירכה את הנהלת המכללה והבוגרים: “זאת גאווה גדולה לעיר כרמיאל ולגליל בכלל שיש לנו את המכללה, שמאפשרת לימודים מתקדמים לתואר שני. כמי שמחזיקה את תיק התעשייה, התפקיד שלכם חשוב ואני בטוחה שהתעשייה מחכה לכם”.

בשם המוסמכים הטריים דיברה אסתי האן, בוגרת הנדסת תעשייה וניהול: “העידוד לסקרנות ולחוסר פשרות בהשגת היעדים האקדמיים, השירות מצד גורמי המנהלה והיחס האישי והמבין מצד בעלי התפקידים במכללה היוו תפקיד משמעותי בבחירת המכללה ללימודי התואר השני. הקשרים החברתיים והמקצועיים שבנינו במהלך השנתיים האחרונות יעזרו לנו גם שנים רבות קדימה. חברי לספסל הלימודים, בתוכם גם אני, ניצבים היום גאים ובטוחים כי אנו מהווים חלק מעתידו של המשק בישראל. כל אחד מאתנו לחוד וביחד מהווים נדבך מאוד חשוב בחברה הישראלית, ותורמים להיותה חברה טובה, נאורה, מפותחת ואיתנה יותר. אם נשכיל לשמר את אחוות הלימודים, את הרצון להעמיק ולגלות ואת ערכי החברות והרעות שהפגינה המכללה כלפינו ואנחנו אחד כלפי השני, אני בטוחה שנוכל להצעיד את החברה, כל אחד בתחומו ובמעשיו, למקום טוב יותר ובכך לממש את ה DNA של החברה הישראלית – אחריות חברתית”.

ברכות למסיימים ובהצלחה בהמשך הדרך

ייעוץ לימודים