פרופ'/ח זאב ברזילי
תיאור התפקיד: נציב תלונות הסטודנטים הוא הכתובת לתלונה אישית של סטודנט על מוסדות המכללה. הפנייה לנציב תלונות הסטודנטים תיעשה בכתב ותוגש על ידי סטודנטים שמזהים עצמם ישירות לנציב התלונות.
הנציב יבדוק את התלונה לאור נוהלי העבודה והתהליך המקובלים במכללה כפי שמופיעים בנוהל טיפול בתלונות סטודנטים ויביא את תוצאות הבדיקה לידיעת נשיאת המכללה והמתלונן/ת. בעקבות תלונה, נציב תלונות הסטודנטים רשאי להציע שינויים בנוהלי המכללה.
דואר אלקטרוני: ombudsman@braude.ac.il