טלפון: 9099*
דואר אלקטרוני: rishum@braude.ac.il
תיאור התפקיד: נציב תלונות הסטודנטים הוא הכתובת לתלונה אישית של סטודנט על מוסדות המכללה. הפנייה לנציב תלונות הסטודנטים תיעשה בכתב ותוגש על ידי סטודנטים שמזהים עצמם ישירות לנציב התלונות.
הנציב יבדוק את התלונה לאור נוהלי העבודה והתהליך המקובלים במכללה כפי שמופיעים בנוהל טיפול בתלונות סטודנטים ויביא את תוצאות הבדיקה לידיעת נשיאת המכללה והמתלונן. בעקבות תלונה, נציב תלונות הסטודנטים רשאי להציע שינויים בנוהלי המכללה.
דואר אלקטרוני: ombudsman@braude.ac.il
טלפון: 04-9901965
דואר אלקטרוני: pniot_ma@braude.ac.il
טלפון: 04-9901938
דואר אלקטרוני:
לסטודנט פעיל – פנייה בתחנת המידע לסטודנט
לסטודנט שאינו פעיל – פנייה לדואר אלקטרוני
לפניות בנושא תמיכה טכנית ניתן לפתוח קריאה (מכתובת מייל של המכללה בלבד!) בכתובת helpdesk@braude.ac.il
או להתקשר לטלפון 050-4041363
לפניות בנושא תמיכה במערכת המודל ניתן לפתוח קריאה (מכתובת מייל של המכללה בלבד) בכתובת helpdesk@braude.ac.il או להתקשר לטלפון 053-5344882
טלפון: 04-9901906
דואר אלקטרוני: dean@braude.ac.il
טלפון: 077-9032098
טלפון: 04-9901927
טלפון: 04-9901945
טלפון: 04-9901926
טלפון: 04-9901801
טלפון: 04-9901972
טלפון: 04-9901993