תקנון אתיקה יוני 2020
תקנון אתיקה לבעלי תפקידים אקדמיים
כל האמור בתקנון בלשון זכר, מכוון גם ללשון נקבה
בעל תפקיד אקדמי מקבל על עצמו את הכללים, התקנונים והנהלים הנהוגים במכללה, שנקבעו על ידי מוסדותיה המוסמכים, ובכללם תקנון האתיקה והתקנון האקדמי
בעל תפקיד אקדמי לא יפר כללים ונהלים שנקבעו כדין על ידי רשות מוסמכת במכללה. אם להערכתו כללים ונהלים מסוימים מנוגדים לערכי היסוד לתקנון האתיקה או עם מטרות המכללה, מצופה ממנו לפעול לשינוים על ידי פנייה למנל"א ובהעדרו לנשיא המכללה
בעל תפקיד אקדמי הנקלע לדעתו למצב של ניגוד עניינים, ידווח על ניגוד עניינים זה (גילוי נאות). בכל מצב של ניגוד עניינים יקפיד בעל תפקיד אקדמי על נאמנות למכללה ומחויבות לענייניה ולערכיה
4.1.3 השתתפות בחיים האקדמיים של המכללה
4.1.4 קידום המכללה
4.1.5 התנהלות תקינה
4.1.6 עבודה נוספת
4.1.7 התפטרות מהעבודה
בעל תפקיד אקדמי יודיע מראש על התפטרותו מתפקידו. למרות התפטרותו, בעל תפקיד אקדמי לא יעזוב את ההוראה במהלך סמסטר אלא רק בסופו ולאחר שמלא את כל חובותיו כלפי הסטודנטים
4.2 התנהלות כלפי עמיתים
4.3 התנהלות כלפי סטודנטים
4.4 התנהלות כאנשי מקצוע
4.5 התנהלות בעלי תפקידים ניהוליים
5.1 הגופים הממונים על אכיפת תקנון האתיקה
5.2 הגשת תלונה וטיפול בתלונה כנגד בעל תפקיד אקדמי
תלונה כנגד בעל תפקיד אקדמי, שתוגש על ידי ראש המחלקה/היחידה האקדמית או בעל תפקיד אקדמי אחר, תוגש בכתב לוועדת האתיקה ולנשיא המכללה. כתב התלונה יפרט את:
5.3 סמכויות וועדת האתיקה
בסמכות ועדת האתיקה וועדת הערעורים לאתיקה להטיל אחד או יותר מהתגובות הבאות:
תקנון האתיקה ינוסח בתיאום עם היועץ המשפטי של המכללה ויאושר על-ידי המועצה האקדמית של המכללה. עם אישורו, יהיה התקנון לחלק מהתקנון האקדמי של המכללה. כל שינוי בתקנון האתיקה טעון אשור המועצה האקדמית לאחר התייעצות ביועץ המשפטי.
התנהלות בעלי תפקידים אקדמיים
התראות