המרכז לקידום ההוראה והלמידה במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל ממשיך במסורת שהחלה בשנת 2005 וקורא להגיש הצעות לכנס השביעי:
מטרת הכנס היא לשמש במה להצגת יוזמות העוסקות בהובלת שינוי מערכתי בהוראה ובלמידה באקדמיה. הכנס ישמש מקום מפגש לדיאלוג, שיתוף בידע והחלפת דעות ורעיונות בין מומחים וחוקרים העוסקים בהובלת שינוי וחדשנות באקדמיה.
הכנס יכלול הרצאות מליאה, למידת עמיתים במתכונת של "שולחנות עגולים" ומושבים של פוסטרים.
בסוף הכנס ייערך מפגש של הפורום הארצי של מרכזי ההוראה והלמידה בראשות פרופ' ניצה דוידוביץ'.
אנו מזמינים אתכם להשתתף בכנס ולהגיש הצעה להצגה:
הנחיית למידת עמיתים – שולחן עגול (שעה ורבע): הצגת נושא הקשור להובלת שינוי מערכתי בחינוך הגבוה וניהול דיון עם העמיתים. נשמח אם מי שמציע שולחן עגול ישתף בו, בהתאם לנושא, גם עמיתים ממוסדות אקדמיים אחרים.
הצגה של פוסטרים המציגים יוזמה חדשה או מחקר בנושא הובלת שינוי באקדמיה בתחום ההוראה והלמידה. בחרנו הפעם בדרך זו כדי לאפשר דיאלוג ומקום לשאלות של המתעניינים ביוזמה מסויימת.
התקצירים וההצעות לשולחן עגול יפורסמו בחוברת התקצירים של הכנס באתר הכנס.
אנא שלחו את התקציר ו/או ההצעה למייל tlc@braude.ac.il עד 1.3.19
הודעה על אישור ההצגה בכנס תתקבל עד 7.4.19
נקודות למחשבה בבניית הצעה לפוסטר (עובד עפ"י Mentors-group )
תכננו מראש מהי ה"מתנה" שתרצו שהקהל יישאר איתה )המסר המרכזי(
ממה תרצו "לנער אבק" – מה תרצו להציג מזווית אחרת?
מה מעניין ביוזמה / במחקר שלך – תכנית חדשה? שיטת מחקר ייחודית?
מהו הכלי הכי מלהיב ומדויק להציג את המסר שלך (תמונה, קריקטורה,
אנימציה, ציטוט, מטאפורה (?
מהי המשמעות של היוזמה – מה משתנה או מתחדש?
בברכה,
ד"ר נירית גביש, ראש המרכז לקידום ההוראה והלמידה
ד"ר מירי שחם, יו"ר ועדת הכנס
וצוות המרכז לקידום ההוראה והלמידה