פרויקט וותיק שמטרתו לקדם את יכולת הלמידה של הסטודנטים. הפרויקט פותח באוניברסיטת רוצ’סטר (ניו יורק, ארה”ב). בפרויקט סטודנטים בעלי הישגים גבוהים (“מובילים”) עוסקים במגוון פעילויות לקידום למידה, כגון – סדנאות, מעבדות פתוחות, תמיכה בעבודה קבוצתית בכיתה או במעבדה, ועוד. כל הפעילויות נועדו לתמוך בסטודנטים בשנים א’–ב’ בקורסים עם שיעורי כישלון גבוהים, והן מפוקחות על ידי המרצים ונתמכות פדגוגית על ידי המרכז לחינוך הנדסי וליזמות במכללה.
הנחת היסוד היא שסטודנטים, אשר למדו בהצלחה את הקורסים בתקופה האחרונה, יוכלו לתמלל באופן מוצלח את תהליכי החשיבה שלהם עבור סטודנטים אחרים, וכך לכוון גם אותם להצלחה בקורס. הנתונים מדברים בעד עצמם, ובכל סמסטר התגובות על הסדנאות ועל מובילי הלמידה הינן חיוביות ביותר.
הסדנאות מתמקדות בלמידה פעילה, המתקבלת באמצעות פתרון בעיות שיתופי בקבוצות קטנות (10-15 תלמידים) שבהן האקלים נקי מתחרות, שיפוט או ביקורת. מעבדות פתוחות נועדו לעזור לתלמידים עם שיעורי הבית שלהם. תמיכה בעבודה קבוצתית בכיתה או במעבדה מתמקדת בקידום פעילויות למידה קבוצתיות יחד עם המרצים במהלך הרצאות או מעבדות.
כל סדנא/מעבדה מתקיימת אחת לשבוע בפורמט פרונטלי, מקוון או היברידי במשך שעתיים. סיוע בזמן הרצאה או מעבדה מתבצע בכפוף למערכת השעות