סבב שני
- שילוב מיומנויות חיוניות בתוכניות הלימוד באקדמיה, ד"ר מירי שחם, גב' שרון תדהר, המרכז לקידום ההוראה והלמידה, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה
- חינוך מהנדסים לאור אתגרי המהפכה התעשייתית הרביעית, פרופ' ארנון בנטור, דר' אביגדור זוננשיין, רפי נווה, פרופ' רון קנת, תמר דיין מוסד שמואל נאמן – הטכניון
- חינוכם של Gen-Z האתגרים וההזדמנויות, דר' מאיר קומר, המרכזי האקדמי לב
- הקמת קהילות לומדות של אנשי סגל כמנוע לתהליכי צמיחה בהוראה האקדמית בתחומי ההנדסה, מיקה גבל, אירמה ג'ון, אנטולי קורופטוב
- שימוש בהיפר-וידאו ובתוצרים דיגיטליים שיתופיים לקידום השתתפות פעילה בהוראה-למידה מקוונת והיברידית באקדמיה, דר' תמר שמיר ענבל ופרופ' אינה בלאו, המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה, האוניברסיטה הפתוחה
- הובלת שינויים בהוראה: בניית מודלים יישומים המתבססים על הצלחות להובלת שינויים, ד"ר אלה ברונשטיין, אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה, יחידה לקידום איכות ההוראה וגב' דנה בארשבסקי, MA , אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה